صفحه اصلی   |   www.marvdashtnama.ir   |   

 
+تبلیعات در سایت مرودشت آنلاین با تعرفه های استثنائی - 09394084008

آخرین اخبار

  • شتاب در تکمیل بزرگ‌ترین پروژه درمانی شمال فارس؛ موانع افتتاح بیمارستان سرداران شهید بررسی شد
  • منشأ بوی نامطبوع ورودی شهر مرودشت از میان برداشته می‌شود
  • ناتوی عربی فروپاشید
  • جوان ۲۶ ساله، برادر و نامزدش را به قتل رساند
  • جلسه هم‌اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت با بیمارستان مرودشت
  • قرآن سرچشمه ی آنچه از دنیا و آخرت می‌خواهیم است.
  • لایروبی بستر رودخانه کُر در ورودی شهر مرودشت
  • جمهوری اسلامی اکنون دست برتر در میدان دیپلماسی و جنگ می باشد
  • کنترل تنگه هرمز در اختیار ایران است
  • تامین نان با کیفیت مطالبه به‌حق شهروندان است
  • بانوان سیدان پیشگام کارآفرینی و رونق اقتصاد محلی
  • درخشش مرودشتی ها در لیگ برتر تکواندوی کشور
  • 18 هدف مهم متعلق به ارتش شرور امریکا طی دو موج عملیاتی مورد هدف قرار گرفتند.
  • بازار فروش؛ مهم‌ترین مطالبه هنرمندان صنایع‌دستی مرودشت
  • مرودشت در مسیر کشاورزی نوین؛ از آبیاری هوشمند تا تغییر الگوی کشت
  • تجلیل از خانواده ورزشکار شهید پویا یزدانی
  • عبدالحسین نجفی به عنوان ریس جدید آب و فاضلاب شهرستان مرودشت منصوب شد.
  • دستگیری ۱۷ سارق در طرح امنیتی مرودشت
  • عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، به عضویت هیأت تحریریه دو مجله ISI منصوب شد.
  • چرا ایران زد؟ چه نتیجه ای گرفت؟
  • بازدید سیدمختار امیری فرماندار مرودشت از کارخانجات آرد و بیسکوئیت دادلی
  • آغاز فصل برداشت جو در مرودشت
  • شناسایی دومین دندانپزشک قلابی در مرودشت
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی گندم مرودشت
  • خون شهدا باعث نجات دین، اسلام ورشد مسیر انقلاب شده است
  • مردم منشأ قدرت کشور هستند
  • گزارش تصویری: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در سیدان
  • پتروشیمی شیراز؛ آلودگی و بیکاری در مرودشت
  • دستگیری زن سارق طلاجات کودکان در مرودشت
  • بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش از مدارس سما واحد مرودشت
  •  

     

     

    سیدمختار امیری فرماندار جدید مرودشت تاکید کرد
    تلاش صادقانه در راه توسعه و عمران شهرستان مرودشت

    6802
    :كد
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405

    امیری تصریح کرد: نسبت به شهرستان شناخت کافی دارم و با برنامه و هدف برای توسعه شهرستان و خدمات رسانی به مردم تلاش میکنم.




    سید مختاری امیری بعنوان فرماندار مرودشت معارفه شد

    به گزارش مرودشت نما؛ مراسم تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان باحضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری، مديرکل سیاسی و انتخابات، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین و اداری و اقشار مختلف مردم برگزار و سیدمختار امیری بعنوان فرماندار جدید این شهرستان معارفه شد

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره رهبر شهید انقلاب اسلامی و شهدای جنگ رمضان گفت: جنگ در تمام فرهنگ ها و کشورها موضوعی منفی است اما جنگ ملتی که در راه آرمان ها و وطن خود با دشمنان جنایتکار می‌جنگد، جنگی مقدس است. وی افزود: جامعه ای که درون آن اتحاد و انسجام ملی حول دفاع از میهن شکل می‌گیرد اقتدار و عزتی مضاعف می یابد و به یمن همین اتحاد و انسجام ملی بین اقشار مختلف مردم، گروه های سیاسی، توده های مختلف قومی و مذهبی و... در عرصه میدان جنگ و میدان دیپلماسی و مذاکره می‌تواند با اقتدار و عزت حضور یابد.

    جلیل حسنی، مرودشت را شهرستانی ویژه و شاخص در حوزه های سیاسی، اقتصادی، کشاورزی، صنعتی، گردشگری و... دانسته و افزود: عملکرد آقای طهماسبی فرماندار سابق شهرستان مرودشت قابل قبول و دفاع است که دلیل آن علاوه بر تلاش، بومی بودن ایشان است و موجب خوشحالی است که اقای امیری فرماندار جدید شهرستان نيز فردی توانمند و بومی شهرستان هستند. وی ادامه داد: آقای سید مختاری امیری فرماندار شهرستان مرودشت سوابق درخشانی در شهرستان های دیگر و همچنين استانداری دارند و علاوه بر این، ایشان اهل تعامل، کار و تلاش خستگی ناپذیرند.

    در ادامه این جلسه نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که طی نزدیک به دو سال گذشته شاهد اتفاقات بسیار خوبی در شهرستان مرودشت بوده ایم گفت: بویژه از دی ماه سال قبل که حوادث تلخی به شهرستان تحمیل شد شورای تامین و در راس فرماندار شهرستان تلاش بسیاری کردند تا تبلیغات منفی که متوجه مرودشت بود را خنثی نمایند. وی افزود: جای خوشبختی است که نيروهاي بومی سکان مدیریت شهرستان را بدست می‌گیرند. اسفندیار عبدالهی ادامه داد: مردم شریف شهرستان مرودشت توقعات به حق زیادی از مسئولان دارند چرا که حق مرودشت بیش از این است. وی در پایان از زحمات مسعود طهماسبی تقدیر و برای سیدمختار امیری آرزوی موفقیت کرد.

    در ادامه این جلسه سید مختار امیری فرماندار جدید شهرستان مرودشت با تقدیر از دکتر امیری استاندار فارس و جلیل حسنی معاون سیاسی استانداری گفت: همه باید دست به دست هم داده و با صداقت، در راه رشد و اعتلای شهرستان تلاش کنیم. وی با تاکید بر اینکه از حق و حقوقی که قانون تفویض کرده ذره ای کوتاه نمی آیم گفت: رویکرد بنده تعامل با تمامی دستگاه ها و قوای شهرستان در جهت احقاق حقوق و جایگاه واقعی شهرستان مرودشت است. امیری تصریح کرد: نسبت به شهرستان شناخت کافی دارم و با برنامه و هدف برای توسعه شهرستان و خدمات رسانی به مردم تلاش میکنم.


    گفتنی است در این جلسه از زحمات مسعود طهماسبی فرماندار سابق تجلیل و سید مختار امیری به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت معارفه گردید.

     


    منبع:روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت



    نظرات بینندگان
    ارسال نظرات
    نام
    ایمیل
    نظر*  
    کد امنیتی جمع 4 با 4
     

      - نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
    - نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.

     

     

     

     
     
    65
     
      logo-samandehi

    صفحه اصلی

    مدیریت سایت

    ارتباط با ما

    خبرنامه

    ایمیل

    آرشیو

    جستجو

    پیوند ها

    سفارش تبلیغات

    RSS

     

    بهترین نمایش در 768*1024     |    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرودشت آنلاین می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.    |    طراحی و تولید: H. Mokhtari