ايجاد 27 پايگاه اوقات فراغت در مرودشت
نويسنده - خبرنگار: شهبازی
|
672
|
:كد |
يك شنبه 29 خرداد 1390 |
|
معاون پرورشي اداره آموزش و پرورش شهرستان مرودشت گفت: هفت پايگاه اصلي و 20 پايگاه فرعي متولي غنيسازي اوقات فراغت دانشآموزان در مرودشت است.
|
محمدهادي سجاديان گفت: هفت پايگاه اصلي و 20 پايگاه فرعي متولي غنيسازي اوقات فراغت دانشآموزان در مرودشت را بر عهده گرفتهاند.
سجاديان افزود: بهبود اوقات فراغت دانشآموزان در فصل تابستان با رويكرد اعتلايي به منظور تامين حداكثر نيازهاي اسلامي اعم از مادي و معنوي در عرصه فردي و اجتماعي، تعالي ديني و اخلاقي، ايجاد و تقويت هويت اسلامي ايراني، حفاظت از ميراث فرهنگي، سازندگي و محروميتزدايي از مهمترين رسالتهاي آموزش و پرورش اين شهرستان است.
وي اضافه كرد: ادارات و نهادهاي مرتبط اعم از سپاه، كميته امداد حضرت امام (ره)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي، سازمان تبليغات اسلامي و ساير نهادهاي فرهنگي در ايام تعطيلات تابستان نسبت به اجراي اين برنامههاي هدفمند، آموزش و پرورش مرودشت را ياري ميدهند.
سجاديان بهبود كيفي برنامهها را مستلزم ايجاد امكانات لازم و بهكارگيري نيروهاي مجرب همراه با اجراي برنامههاي مفرح فرهنگي ذكر كرد.
وي ابراز داشت: در تابستان سال جاري پايگاههاي كانون فرهنگي تربيتي شهيد ناصري و نشاط، دارالقران كريم امام خميني (ره)، مجموعههاي ورزشي حضرت زينب (س) و شهيد استخري، پژوهشكده معلم و پژوهشسراي دانشآموزي ابنسينا در نقاط مختلف اين شهر به عنوان پايگاه اصلي در مرودشت اوقات فراغت دانشآموزان را غنيسازي ميكنند.
معاون پرورشي اداره آموزش و پرورش شهرستان مرودشت در پايان خاطرنشان كرد: مدارسي كه داراي امكانات مناسب باشند، به عنوان پايگاههاي فرعي، دانشآموزان را جذب و براي غنيسازي اوقات فراغت آنان برنامهريزي منسجمي دارد.
|
نظرات بینندگان |
|
ارسال نظرات |
|
|