
			
			
			
			
			
			
			
			 
			                
		
 
		
توضیحات آموزش و پرورش فارس درباره تنبیه بدنی یک دانشآموز مرودشتی
 
   
			
			
			                
				
			
			                
				
                  
                     | 
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                    5608
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                     | 
                    
						:كد    | 
                   
                    دوشنبه 14 آذر 1401  | 
                  
                
	
		| 
		
		
		
		 | 
		
		
		                اداره آموزش و پرورش مرودشت نیز ضمن دعوت مدیر و معلم خاطی توضیحات علل این رفتار را از انها خواستار شد.  
		
		
		 | 
	
| 
 توضیحات آموزش و پرورش فارس درباره تنبیه بدنی یک دانشآموز مرودشتی 
 
🔹از ظهر امروز دوشنبه ۱۴ آذر۱۴۰۱ در یکی از دبیرستانهای شهرستان مرودشت، یکی از معلمان اقدام به تنبیه بدنی یک دانش آموز خود کرده است. 
 
🔹بلافاصله پس از اطلاع از این اقدام، با بررسی های به عمل آمده مشخص شد این اتفاق در دبیرستان علامه حلی شهرستان مرودشت روی داده است. 
 
🔹اداره آموزش و پرورش این شهرستان نیز ضمن دعوت مدیر و معلم خاطی توضیحات علل این رفتار را از انها خواستار شد. 
 
🔹پس از استماع سخنان این معلم ادبیات فارسی که از این رفتار خود ابراز پشیمانی نیز کرده است، پرونده وی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات کارکنان آموزش و پرورش فارس ارسال شده است. 
 
       
 
 
 
  		
 | 
	
		
			|  نظرات بینندگان | 
		
		
			
			
			
			
			
			
			
			
		
		   شاکی  توی ویدیو ذکر شده معلم قران .چرا توی خبرا نوشتن معلم ادبیات؟؟؟؟؟ خیلی زیرکانه خبرا رو مدیریت میکنین.ولی بدونین کسی گول نمیخوره . همه میدونن این کارا دقیقا از معلمای قران برمیاد
توضیح مرودشت نما: این معلم رسما فارغ التحصیل و دبیر  ادبیات هستند اما در آن کلاس قرآن تدریس می کردند 
	
	
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			 | 
		
		
			| ارسال نظرات | 
		
		
			| 
			
			
				
			
					
			
			
		
			
			
			
			
			 | 
			
			
			
			| 
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			    |