صفحه اصلی   |   www.marvdashtnama.ir   |   

 

آخرین اخبار

  • پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش مرودشت به مناسبت عید سعید فطر
  • قدرت نمایی و تيراندازي با سلاح در روز 13 فروردين//دستگیری متهمین در مرودشت
  • بلاگرها از کدام خدا سخن می‌گویند؟
  • وقتی به بوی تعفن تورم عادت کرده ایم!
  • روز قدس تحقق نابودی اسرائیل و روز حیات اسلام است
  • گزارش تصویری: راهپیمایی روز قدس در مرودشت
  • تماشا کنید: ماجرای یک سرقت بزرگ / گوزن زرد ایرانی چگونه اسرائیلی شد؟
  • تخت جمشید با بیش از 290 هزار بازدید در رتبه دوم توجه گردشگران
  • ثبت بیش از ۱۷ هزار نفر روز مسافر در مدارس مرودشت
  • عکاسی حیرت انگیز یک خلبان
  • تفرجگاه تنگ بستانک(بهشت گمشده) کامفیروز شهرستان مرودشت به میراث فرهنگی فارس واگذار شد
  • اول، بساط دلالی باید جمع شود
  • وابستگی مجامع بین المللی به غرب دلیل سکوت در برابر جنایات رژیم غاصب می باشد
  • دادستان شهرستان مرودشت از برخورد جدی و قانونی با پدیده گران‌فروشی و کم فروشی در اماکن تحت پوشش میراث فرهنگی مرودشت خبر داد.
  • بازگشایی آبراهه‌های تخت جمشید مقابل گردشگران نوروزی
  • پایان موج نخست سفرهای نوروزی / بیش از ۱۱هزار نفر از هم میهنانمان در مدارس شهرستان مرودشت اسکان موقت داده شدند
  • مجموعه جهانی تخت جمشید با ۶۶ هزار بازدید کننده تا 5 فروردین
  • فارس استان برتر کشور در اسکان مهمانان نوروزی درمدارس در پایان دور اول سفرهای نوروزی ۱۴۰۳
  • تحقق شعار سال باعث اقتدار کشور می شود
  • روایتی از عملیاتی که جهان را تکان داد
  • نقش رستم مرودشت؛ تاریخچه، جاذبه‌ها و تصاویر
  • پاسارگاد؛ بقایای تاریخ هخامنشی
  • ۱۰ هزار مسافر نوروزی لحظه تحویل سال را در تخت جمشید جشن گرفتند
  • مرد سال ورزش ایران: هادی چوووووووپان!
  • ۵۲ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در مرودشت آماده شد
  • اعلام صحت انتخابات در ۱۲ حوزه انتخابیه فارس توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید
  • رعایت شئونات دینی و اسلامی مورد توجه مردم وگردشگران باشد
  • 37 دوره مهارتی در قالب طرح افزایش نفوذ دانش در مرودشت برگزار گردید
  • درخشش بانوان مچ اندازی مرودشت در رقابت های قهرمانی ایران
  • مرودشت فاتح مسابقات قهرمانی اهداف پروازی استان فارس
  •  

     


    «یووال نوح هراری» کیست؟ / یهودی همجنس‌بازی که «پیشگوی آینده بشر» شد!

    5546
    :كد
    چهارشنبه 13 مهر 1401

    او در ۵ ۶ سال اخیر، بی‌ وقفه توسط رسانه‌های جریان اصلی تبلیغ و برجسته شد و امروز به عنوان «پیشگوی آینده نوع بشر»، روزی نیست که یک مصاحبه در امپراتوری رسانه‌ای با او صورت نگیرد.



    متولد ۱۹۷۶ در سرزمین‌های اشغالی، نویسنده و «تاریخ‌نگار»، مشاور ارشد «محمع جهانی اقتصاد» در دهکده‌ی داووس سوئیس و رییس پرقدرت آن، کلاوس شواب، کسی است که از او به عنوان یکی از اصلی‌ترین مدافعان و مبلغان و نظریه‌پردازان برنامه‌ی «ریست بزرگ جهانی» نام می برند.

    «یووال نوح هراری»، استاد تاریخ دانشگاه عبری اورشلیم، از حوالی سال ۲۰۱۶، در تبلیغات رسانه‌های جریان اصلی غرب به طرز معناداری برجسته شد و اکنون درباره‌ی تقریبا هر چیز، از ریزپردازنده‌های نسل جدید تا جنگ در اوکراین، چهره‌ی ثابت مهمان رسانه‌های وابسته به سران زرسالار جهانی است.

    «یووال نوح هراری» کیست؟ / یهودی همجنس‌بازی که «پیشگوی آینده بشر» شد! +تصاویر و فیلم

     

    برخی مخالفان روند «جهانی‌سازی» دو کتاب از آثار او با نام‌های «ساپینس: تاریخچه اجمالی بشر» (۲۰۱۴) و «انسان خداگونه: تاریخ اجمالی آینده» (۲۰۱۶) را کتاب مقدس گلوبالیست‌های جهانی می دانند.

    «یووال نوح هراری» کیست؟ / یهودی همجنس‌بازی که «پیشگوی آینده بشر» شد! +تصاویر و فیلم

    «یووال نوح هراری» کیست؟ / یهودی همجنس‌بازی که «پیشگوی آینده بشر» شد! +تصاویر و فیلم

     

    هراری هیچ ابایی از بیان کنه افکار ترسناک خود درباره‌ی ترکیب انسان و رایانه، هوش مصنوعی، کنترل همه‌جانبه و سراسری بشر از طریق فناوری پیشرفته‌ی اطلاعات، ندارد. در واقع، او قرار است حرف‌هایی را بزند که امثلا کلاس شوب و بیل گیتس و سایر گلوبالیست‌های متنفذ، بنا به ملاحظات دیپلماتیک به صورت عمومی و صریح به زبان نمی آورند.

    او رویاهای کابوس‌گونه‌ی خود برای آینده‌ی بشر را با آب و تاب و با یک نوع شیفتگی عجیب در کتاب‌ها و سخنرانی‌هایش بیان می کند. هراری در سخنرانی خود در فروم جهانی اقتصاد ۲۰۲۰، جملاتی را به زبان آورد که جنجالی شد:

    " ما انسان‌ها دیگر ارواح اسرارآمیزی نیستیم. ما حیوانات قابل هک شدن هستیم. "

    «یووال نوح هراری» کیست؟ / یهودی همجنس‌بازی که «پیشگوی آینده بشر» شد! +تصاویر و فیلم

    این به اصطلاح روشنفکر همجنس‌باز اسراییلی، در مصاحبه‌ای با مجری سی ان ان، اندرسون کوپر، مدعی شد که فاز بعدی نظام کنترل و مراقبت کنونی، رفتن به زیر پوست انسان‌ها به قصد کنترل و نظارت است. او این ایده را نه «ویران‌شهری» (دیستوپیایی) که «آرمانشهری» (اتوپیایی) خواند.

    او در گفتگویی با دیگر سوپرگلوبالیست معروف، «مارک زاکربرگ»، موسس و مالک فیسبوک، به صراحت گفت که به نظرش «رای‌دهندگان» در سیستم‌های دموکراتیک، مصلحت خود را تشخیص نمی دهند(یعنی عملا دموکراسی کشکی بیش نیست).

    «یووال نوح هراری» کیست؟ / یهودی همجنس‌بازی که «پیشگوی آینده بشر» شد! +تصاویر و فیلم
    هراری در کنار معشوقه و مدیر برنامه‌ی  او Itzik Yahav

    هراری  در جای دیگری مدعی شد که در آینده‌ای نزدیک، «الیت» حاکم بر جوامع می توانند مغز مردم را هک کنند، همان‌طور که امروز هکرها یک رایانه را هک می کنند.

    او که شاید امروز مشهورترین مدافع ترکیب بدن انسان با رایانه و چیپ‌های رایانه‌ای است و حد و مرزی را برای «ترنس هیومانیسم» قائل نیست، دعاوی شوم دیگری از این قبیل نیز دارد:

    " علم، تکامل از طریق انتخاب طبیعی(مفهوم داروینی تکامل) را با تکامل از طریق طراحی هوشمتد جایگزین کرده است. نه طراحی هوشمند خدایی در بالای ابرها، بلکه طراحی هوشمند «ما»...علم می تواند حیات را به قلمرو «غیرارگانیک» ببرد. "[۱]

    استاد دانشگاه عبری اروشلیم که تبار یهودی و شهروندی رژیم اسراییل را دارد، مدعی است که قبلا به شریعت یهود پایبند بوده، اما اکنون خداناباور و همجنس‌گرا است. هراری تقابل میان خیر و شر بر مبنای کتب دینی ابراهیمی را چیزی مربوط به گذشته می داند.

    «یووال نوح هراری» کیست؟ / یهودی همجنس‌بازی که «پیشگوی آینده بشر» شد! +تصاویر و فیلم
    هراری شاگرد و مشاور ارشد کلاوس شواب، رییس قدرتمند «مجمع جهانی اقتصاد» است
    «یووال نوح هراری» کیست؟ / یهودی همجنس‌بازی که «پیشگوی آینده بشر» شد! +تصاویر و فیلم
    کتاب «کوید ۱۹: بازتنظیم بزرگ» اثر شواب و تیری مالره

     

    هراری که یک ضدمذهب رادیکال است، مدعی شده که طبق آموزه‌های اومانیستی که به آن باور دارد، انسان‌ها خود باید خوب و بد خویش را تشخیص دهند و کاری به  اخلاقیات تعیین شده از طرف «خدا» نداشته باشند.

    او که به شدت دیدگاه ماتریالیستی و جبر زیستی بر تفکرش غلبه دارد، چنین تبلیغ می کند که «اراده‌ی آزاد» چیزی جز یک افسانه نیست و اصولا از چشم‌انداز فیزیکی و زیستی، آزادی معنا ندارد. او می گوید که این یک اسطوره‌ی پوچ است که بشر ابداع کرده، همان‌طور که مفهوم «خدا» و «بهشت و جهنم» را ابداع کرده بود، و همان‌قدر که "شواهد در اثبات بهشت و جهنم وجود ندارد، درباره‌ی اراده‌ی آزاد هم وجود ندارد. "[۲]

    «یووال نوح هراری» کیست؟ / یهودی همجنس‌بازی که «پیشگوی آینده بشر» شد! +تصاویر و فیلم
    گفتگوی زاکربرگ و هراری

    جالب این که، در عین حال که او مرتب در باب عدم وجود «خدا» داد سخن می دهد، همزمان مدعی می شود که دانشمندان در حال تبدیل شدن به «خدایان» جدید هستند. [۳]

    در واقع می توان گفت که هراری نسل نوین آتئیست‌های اوایل قرن بیست و یکم همچون ریچارد داوکینز و کریستوفر هیچنز است که چنان به علم و فناوری و قدرت نامحدود آن ایمان دارند که از «علم» یک مذهب جدید ساخته‌اند. البته دیدگاه آنان درباره‌ی علم برگرفته از یک نوع «پوزیتیویسم» (اثبات‌گرایی) حقیقتا منسوخ و تاریخ‌مصرف گذشته در فلسفه‌ی علم است.

     

    یووال نوح هراری، خود را مبشّر از میان رفتن انسان به مفهوم «هومو ساپینس» می داند. البته او تاکید دارد که ناپدید شدن گونه هوموساپینس نه به خاطر «خودنابودگری» این گونه، بلکه به خاطر تغییرات حاصل از فناوری است که اصولا ماهیت انسان را تغییر خواهد داد. [۴]

    این فرد مرموز، که در روندی آشنا، آن‌طور که مثلا درباره‌ی استیون هاوکینگ در دهه ۱۹۸۰ شاهد بودیم، بی‌ وقفه توسط رسانه‌های جریان اصلی تبلیغ و برجسته شد و امروز به عنوان «پیشگوی آینده نوع بشر»، روزی نیست که یک مصاحبه در امپراتوری رسانه‌ای گلوبالیست‌ها با او صورت نگیرد، قصد دارد با بزرگنمایی خطر «هک شدن» مغز انسان در آینده‌ی نزدیک، لزوم وجود یک مرکز فرماندهی «واحد» برای هدایت دیتای جهانی را تئوریزه می کند. به عبارت دیگر، آن مرکز واحد، قرار است مافوق همه‌ی حکومت‌ها و مرزهای ملی، کل نوع بشر را هدایت کند. [۵] خود هراری چنین مرکزی را به شبکه‌ی «اسکای‌نت» در فیلم «نابودگر» (جیمز کمرون/۱۹۸۴) تشبیه می کند، گرچه، اگر در آن فیلم و دنباله‌ی آن «نابودگر ۲»، اسکای‌نت یک مرکزیت رباتیک ضد بشری بود و چهره‌ای «ویران‌شهری» داشت، اما هراری آن را آرمان‌شهری معرفی می کند.

    «یووال نوح هراری» کیست؟ / یهودی همجنس‌بازی که «پیشگوی آینده بشر» شد! +تصاویر و فیلم

     

    هراری به طور مرتب در حال القاء این مفاهیم به ذهن مخاطبان است که «بازطراحی بشر»، «تغییر زیستی بدن انسانی با فناوری» و «سیستم‌های اعتبارسنجی اجتماعی مبتنی بر هوش مصنوعی» که در مجموع انسان را وارد عصر «ترنس‌هیومانیسم» می کند، سرنوشت وتقدیری محتوم است که تک‌تک انسان‌ها «باید» به آن تن بدهند.

    اما جنجالی‌ترین بخش اظهارات هراری جایی است که از ورود فناوری‌های کنترل و نظارت «زیستی» به درون بدن انسان‌ها می گوید و این دقیقا همان چیزی است که به عنوان «چیپ‌گذاری» در بدن در بین عام مردم مطرح شده است. او به صراحتی باورناپذیر گفته است که «کووید ۱۹» بهانه‌ی بسیار خوبی است که حسگرهای زیرپوستی با هدف کنترل و نظارت هر چه بیشتر توسط «هوش مصنوعی» در انسان‌ها کار گذاشته شود. [۶]

    قضیه جایی خطرناک‌تر می شود که بدانیم، رییس هراری، یعنی «کلاس شواب» و شرکای او همچون هنری کیسنجر،  بیل گیتس، آنتونی فائوچی، مارک زاکربرگ و جرج سوروس و سیاستمداران دست‌پرورده‌ی او همچون جو بایدن،  باراک اوباما، جاستین ترودو، اسکات موریسون و امانوئل مکرون ...دقیقا چنین برنامه‌هایی را دنبال می کنند.

    حذف مالکیت خصوصی، حذف پول نقد و قرار دادن همه تراکنش‌های مالی در بستر فناوری بلاک‌چین، حذف ملی‌گرایی و مرزهای ملی، تضعیف حاکمیت ملی کشورها، سیستم کنترل اجتماعی مبتنی بر هوش مصنوعی، کارت شناسایی دیجیتال جهانی (که پروژه‌ی ویژه‌ی مجمع جهانی اقتصاد است و گرفتن هر خدماتی در هر جای جهان منوسط به داشتن آن است) پاسپورت دیچیتالی واکسن و...

    «یووال نوح هراری» کیست؟ / یهودی همجنس‌بازی که «پیشگوی آینده بشر» شد! +تصاویر و فیلم
    کلاس شواب را از پدران معنوی جریان جهانی‌سازی یا گلوبالیسم می دانند
    «یووال نوح هراری» کیست؟ / یهودی همجنس‌بازی که «پیشگوی آینده بشر» شد! +تصاویر و فیلم
    با شیمون پرز

     

    نکته‌ی بسیار کلیدی که باید یادآوری شود این است که در اجلاس سال ۲۰۱۶ فورم جهانی اقتصاد، کلاوس شواب خطاب به جو بایدن(معاون وقت رییس جمهور آمریکا بود) که مهمان مجمع بود، گفت:

    " جو بایدن، قبل از این که معاون رییس‌جمهور شود، به عنوان سناتور و رییس کمیته‌ی روابط خارجی سنا، بارها در داووس حضور پیدا کرد و یکی از پیگیرترین و فعال‌ترین مهمانان فورم ما بود. "

    بی‌جهت نیست که در سال ۲۰۱۶، پروژه‌ی «جهانی‌سازی» چهره‌ی یووال نوح هراری، توسط رییس‌جمهور وقت آمریکا، باراک اوباما(از ارادتمندان و دست‌پروردگان کلاوس شواب) کلید می خورد و او در گفتگویی تلویزیونی با فرید زکریا از شبکه سی ان ان می گوید که عاشق کتاب «ساپینس: تاریخچه‌ی مختصر نوع بشر» هراری است.  

    تقریبا همزمان با اوباما، «بیل گیتس»، شروع به تعریف و تمجید مستمر از کتاب‌های هراری کرد و حتی برای کتاب «ساپینس» انسان خردمند» او شخصا یادداشت مرور (ریویو) نوشت. گیتس بارها و بارها و در مناسبت‌های مختلف از این نویسنده‌ی اسراییلی همجنس‌باز تجلیل کرده است. [۷] [۸]

    «یووال نوح هراری» کیست؟ / یهودی همجنس‌بازی که «پیشگوی آینده بشر» شد! +تصاویر و فیلم

    «یووال نوح هراری» کیست؟ / یهودی همجنس‌بازی که «پیشگوی آینده بشر» شد! +تصاویر و فیلم
    بیل گیتس: من و ملیندا هفته‌ها صرف صحبت درباره‌ای این تاریخچه‌ی نژاد انسان کردیم

     و باز از قضاء، امانوئل مکرون  و همسرش در سپتامبر ۲۰۱۷ با او دیدار می کنند و یک نسخه از ترجمه‌ی فرانسوی «انسان خداگونه» را هدیه می گیرند!  یا در دسامبر ۲۰۲۱، او در کنار جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا و سفیر ایالات متحده، جایزه‌ی بهترین روزنامه‌نگار خارجی را اهداء می کند. جمع گلوبالیست‌های جوان و میان‌سال و سالخورده جمع است!

    «یووال نوح هراری» کیست؟ / یهودی همجنس‌بازی که «پیشگوی آینده بشر» شد! +تصاویر و فیلم

    «یووال نوح هراری» کیست؟ / یهودی همجنس‌بازی که «پیشگوی آینده بشر» شد! +تصاویر و فیلم

    «یووال نوح هراری» کیست؟ / یهودی همجنس‌بازی که «پیشگوی آینده بشر» شد! +تصاویر و فیلم
    با آنگلا مرکل، صدراعظم سابق آلمان

    یووال نوح هراری، شاگرد کلاوس شواب در مجمع جهانی اقتصاد(۲۴ ژانویه ۲۰۲۰)، به صراحت گفته است:

    " به زودی برخی شرکت‌ها و دولت‌ها می توانند میلیون‌ها نفر را «هک» و آن‌ها را «بازمهندسی» کنند. در گذشته حکومت‌های استبدادی به دنبال آن بودند اما علم زیست‌شناسی و فناوری اطلاعات را نداشتند که میلیون‌ها نفر را هک کنند...اما به زودی، دست‌کم برخی  دولت‌ها و  شرکت‌ها می توانند به صورت نظام‌مند همه انسان‌ها را هک کنند. "[۹]

    او در گفتگوی دیگری، کوتاه‌زمانی مانده به اعلام پاندمی کوید ۱۹ در سال ۲۰۲۰، تاکید کرده بود:

    " بحران‌ها فرصت مناسبی برای انجام «اصلاحات خوب» است، چون در زمان‌های عادی، مردم با انجام آن مخالفت می کنند. ، اما در «بحران‌ها» چاره‌ی دیگری جز موافقت ندارند! "

    این همان گفتگویی است که در ادامه‌اش با صراحت گفت که "دوران روح و اراده‌ی آزاد انسانی، تمام شد! "[۱۰]

    هراری که قرار است نقش «نخبه» یا «روشنفکر» ی را بازی کند که افکار سیاه و توتالیتر زرسالاران جهانی(همچون شواب، گیتس، راکفلرها، روچیلدها، گلدمن‌ها و...) را لای زر ورق شیک گزاره‌های آکادمیک می پیچد، «زیادی انسان‌ها روی کره‌ی زمین» را بزرگ‌ترین مساله اقتصادی-سیاسی قرن بیست و یکم خوانده بود:

    " بزرگ‌ترین مساله‌ی اقتصادی و سیاسی قرن بیست و یکم این است: برای چه به انسان نیاز است؟ برای چه به «این همه» انسان نیاز است؟ "

    او در جواب مجری همان برنامه که راه حل شما چیست، گفت که فعلا باید این جمعیت را با دارو و بازی رایانه‌ای راضی نگه داشت.

    «یووال نوح هراری» کیست؟ / یهودی همجنس‌بازی که «پیشگوی آینده بشر» شد! +تصاویر و فیلم

     
     
    00:00
    -01:13
     
     
     

     
     

    در دو سه سال گذشته، در روندی که حتی پیش از اعلام پاندمی آغاز شد، هراری بارها در مصاحبه‌ها و سخنرانی‌ها مختلف بر این مساله تاکید کرده که اگر تا قبل از «بحران»، نظارت بر انسان‌ها «بالای پوست» بوده، الان نظارت به «زیر پوست» می رود تا کنترل‌کنندگان بتوانند از آن‌چه درون بدن انسان‌ها رخ می دهد هم آگاه باشند!

    " کووید بسیار حیاتی است، چون مردم را متقاعد می کند که سیستم بیومتریک نظارت کامل را به عنوان امری مشروع بپذیرند، چون برای این که با کووید مبارزه کنیم، نه تنها باید بر مردم نظارت کنیم، بلکه باید از ان‌چه در بدن ایشان نیز می کذرد هم آگاه باشیم! "

     
     
    02:03
    -02:16
     
     
     

     
     

     

     




    نظرات بینندگان
    ارسال نظرات
    نام
    ایمیل
    نظر*  
    کد امنیتی جمع 4 با 4
     

      - نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
    - نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.

     

     

     

     
     
    +تبلیعات در سایت مرودشت آنلاین با تعرفه های استثنائی - 09394084008
     
    1272
     
       
      logo-samandehi

    صفحه اصلی

    مدیریت سایت

    ارتباط با ما

    خبرنامه

    ایمیل

    آرشیو

    جستجو

    پیوند ها

    سفارش تبلیغات

    RSS

     

    بهترین نمایش در 768*1024     |    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرودشت آنلاین می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.    |    طراحی و تولید: H. Mokhtari