صفحه اصلی   |   www.marvdashtnama.ir   |   

 

آخرین اخبار

  • درخشش بانوان مچ اندازی مرودشت در رقابت های قهرمانی ایران
  • مرودشت فاتح مسابقات قهرمانی اهداف پروازی استان فارس
  • پاکسازی و درختکاری در مجموعه جهانی تخت جمشید
  • اسناد مالکیت تخت جمشید و کاخ اردشیر بابکان صادر شد
  • بنیاد شهید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش موثری دارد
  • ماموریت مجلس دوازدهم چیست؟
  • چند نصیحت برادرانه به تازه انتخاب شدگان
  • گزارش تصویری: حضور مردم مرودشت در پای صندوق رای + جشن رای اولی ها در دبیرستان دخترانه شاهد و فرزانگان
  • کشف رد پای انسان‌های ۱۴ هزار ساله در ارسنجان
  • انتخابات مجلس در حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشید. + آرای همه نامزدها
  • یک باند خرید و فروش آراء در مرودشت بازداشت شد
  • ممنوعیت استقرار غرفه ها در مسیر اصلی تخت جمشید مرودشت در ایام نوروز
  • اعلام آمادگی یک سرمایه گذار برای ساماندهی مجموعه‌ی میراث جهانی تخت جمشید مرودشت با ۱۰هزار میلیارد ریالی
  • درخشش شطرنج باز مرودشتی در مسابقات بین المللی کاسپین
  • قهرمانی سعید رزمیان در مسابقات پرورش اندام کشور
  • بهره برداری از بیش از ۵٠ پروژه عمرانی
  • جهاد تبیین اولویت اصلی نامزدها باشد
  • رأی ندهیم چه می‌شود؟
  • جایزه بین‌المللی برای محمود کلاری /«قلب رقه» بهترین فیلم مقاومت/ سیمرغ کارگردانی بر دوش بهروز افخمی
  • افشاگری اینترنشنال از رابطه مالی ایران و فلسطین+ عکس
  • گزارش تصویری- حضور مردم مرودشت در راهپیمای 22 بهمن 402
  • قدردانی فرماندار ویژه شهرستان مرودشت از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ٢٢بهمن
  • کسب مدال طلای کشتی قهرمانی جهان توسط پهلولن مرودشتی
  • اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • گزارش تصویری؛ افتتاح زمین چمن مصنوعی غدیر
  • گزارش تصویری؛ افتتاح مرکز سلامت روانی اجتماعی جامعه نگر(سراج) شهر مرودشت
  • گزارش تصویری: افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت سلطان ولایت شهرستان مرودشت
  • کلنگ آغاز ساخت پروژه دوم مسکن ملی در مرودشت به زمین زده شد
  • افتتاح زمین چمن بزرگ مصنوعی مرودشت به مناسبت دهه فجر
  • تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در چاچوب قانون و در مهلت قانونی باشد
  •  

     


    ۴۲۶ روز پرحاشیه؛ نگاهی به حواشی دوران استانداری عنایت الله رحیمی

     
    5040
    :كد

    خیلی‌ها همان روزهای انتصابش،استاندار فارس را نقد کردند. برخی معتقد بودند او بعد از کارنامه نه‌چندان مقبولش در معاونت، نباید هدایت استانداری استان پهناور فارس را بر عهده بگیرد. امروز دقیقا ۱۴ ماه کامل است که سکان هدایت مدیریت اجرایی یکی از غنی ترین استانهای کشور به عنایت



    خیلی‌ها همان روزهای انتصابش،استاندار فارس را نقد کردند. برخی معتقد بودند او بعد از کارنامه نه‌چندان مقبولش در معاونت، نباید هدایت استانداری استان پهناور فارس را بر عهده بگیرد.
    امروز دقیقا ۱۴ ماه کامل است که سکان هدایت مدیریت اجرایی یکی از غنی ترین استانهای کشور به عنایت الله رحیمی، رسیده است.
    از همان ابتدای انتصاب رحیمی به عنوان استاندار فارس، حاشیه ها تا امروز او را همراهی کرده اند که غالب آنها مربوط به انتصابات در دوره مدیریت اوست و از آن معمولاً در محافل به “تغییرات سوال برانگیز” تعبیر می شود.

    مدیریت سیاست زده
    علی رغم رشته تخصصی رحیمی که عمران و مهندسی است اما انتقادها از وی بیشتر مربوط به “مدیریت سیاست زده” است تا مباحث عمرانی و اتفاقاً در عمران هم اوضاع استان خوب نبوده و پروژه های شاخصی مثل راه اهن شیراز-گلگهر یا بزرگراه شیراز- اصفهان و سالن هفت هزارنفری شیراز که قرار بود در سال ۹۸ به بهره برداری برسد همگی بر زمین مانده اند.
    البته بر کسی پوشیده نیست که  در این یکسال فشار زیادی از حوزه سیاسی بویژه از جانب نمایندگان لیست امیدی استان و برخی اصلاح طلبان رادیکال تندرو به او وارد شده است.
    حال بعد از گذشت یکسال نه نارضایتی‌ها از تغییرات سوال برانگیز در استان فارس فریادرسی دارد و نه حاشیه‌های هر روزه استان، پایانی. ظاهرا ماجرای این حاشیه‌ها به تهران نیز رسیده و بالادستی ها صدای نارضایتی‌ها را از فارس شنیده‌اند و زمزمه های تغییر استاندار فارس در آینده نزدیک نیز شنیده می شود.

    شروع ماجرا
    طی جلسه‌ای که، ۱۲ دی‌ماه ۱۳۹۷ هیئت وزیران در وزارت کشور برگزار کردند، استانداران چند استان منصوب شدند که در آن عنایت‌الله رحیمی به‌عنوان استاندار فارس منصوب شد. رحیمی پیش از آن معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس را بر عهده داشت.

    جناب آقای استاندار! در فارس چه می‌گذرد؟

    ۱۷ دی ۱۳۹۷ – در مراسمی عنایت اله رحیمی به‌عنوان استاندار جدید فارس معرفی و از خدمات اسماعیل تبادر استاندار سابق فارس تجلیل و قدردانی شد.
    شروع حواشی
    فروردین ۹۸ پایگاه خبری تحلیلی فردا نوشت:
    در تازه‌ترین اتفاق در استانداری فارس، برخی خبرها حاکی از صدور حکم «فرهاد امیدوار» خواهرزاده استاندار به‌عنوان مدیرکل حوزه ریاست استانداری فارس است.
    امیدوار پیش از این و در دورانی که رحیمی معاون عمرانی استاندار فارس بود، در پست معاونت عمرانی فرمانداری شیراز مشغول به خدمت بود. در جریان حادثه سیل شیراز یکی از افرادی که نوک پیکان انتقادات متوجه او شد، معاون عمرانی فرماندار شیراز بود.
    امیدوار روز چهارم فروردین‌ماه با وجود تمام هشدارهای هواشناسی عازم دبی شد تا تعطیلات نوروزی را در کشور امارات بگذراند. وی حتی پس از وقوع سیل و جان باختن ده‌ها نفر در شیراز هم سفر خود را نیمه‌تمام نگذاشت و به ایران بازنگشت! این در حالی است که معاون عمرانی فرماندار به‌عنوان دبیر ستاد بحران نقش کلیدی در حوادث دارد.
    انتصاب رحیمی به‌عنوان استاندار فارس پیش از این نیز با چراغ قرمز نهادهای امنیتی مواجه شده بود، اما با تلاش‌های حجت‌الاسلام موسوی لاری و پیگیری‌های ویژه اسحاق جهانگیری، در نهایت حکم وی به‌عنوان استاندار فارس صادر شد.با تداوم انتصابات فامیلی در استانداری فارس باید منتظر ماند و دید آیا وزارت کشور و بویژه معاون‌اول رئیس‌جمهور که از استاندار شدن رحیمی به‌طور خاص حمایت کرده بود، واکنشی به این اتفاقات خواهد داشت؟
    ۱۸ فروردین ۱۳۹۸، با پیشنهاد استاندار فارس و حکم وزیر کشور، محمود رضایی کوچی به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس منصوب شد.
    بهار  انتصاب برادر مسئولان در شیراز
    ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ پایگاه راک نیوز که منبعی نزدیک به اصلاح طلبان شناخته می شود، نوشت:
    برادر استاندار فارس مدیرکل تعاون روستانی فارس شد/ بهار برادران مسئولان!
    پس از آنکه برادر نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلام به معاونت استانداری استان فارس منصوب شد حالا در کم ترین زمان برادر استاندار فارس به مدیرکلی تعاون روستایی استان فارس منصوب شد.
    به گزارش راک نیوز؛ انتصاب بستگان درجه یک مسئولان ارشد استانی در فارس در طی روزهای گذشته که با انتصاب برادر نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شروع شده بود در خوان دوم به ارتقاء برادر استاندار انجامیده و باید منتظر ماند و دید آیا بهار  انتصاب برادر مسئولان در شیراز در روزهای آینده شکوفه می دهد و از این دست انتصابات بازهم تکرار می شود یاخیر؟

     

    ۲۴ تیر ۱۳۹۸ طبق دعوت رسمی اداره‌کل راه و شهرسازی استان فارس از خبرنگاران، قرار بود آئین معارفه علیرضا صحرائیان به‌عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان فارس در سالن اجتماعات این اداره برگزار شود، اما به یکباره خبر لغو این برنامه در فضای مجازی منتشر شد.
    صحرائیان در گفت‌وگو با خبرنگاران حاضر به ارائه‌ توضیح در رابطه با علت لغو این برنامه نشد و اظهار داشت: در شرایط فعلی ترجیح می‌دهم سکوت کنم.که این سکوت تا امروز ادامه داشته است.
      بی‌تدبیری‌های دور از انتظار ادامه دارد…
    در همان ایام سجاد بنام از دوستان و همفکران استاندار فعلی فارس در پایگاه خبری ریواس جنوب نوشت:
    ”  بی‌تدبیری‌های دور از انتظار ادامه دارد…
    در هر حال فارغ از اینکه انتصابِ ناتمامِ صحرائیان، باج دادن، قوم‌گرایی، بی‌تدبیری و یا شایسته‌سالاری بوده باشد؛ آنچه که روشن است تزلزل و تصمیمات نادرستی است که همچنان در سطوح مختلف دولت بیش از تصمیمات مورد انتظار مردم، جلوه می‌کند.”
    این پایگاه خبری اصلاح طلب پیش از این و پس از انتصاب معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس نوشته بود:
    “«محمود رضایی کوچی»، برادر «محمدرضا رضایی کوچی» نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی است. گفته می‌شود وی برای رسیدن به این مسؤولیت، مورد حمایت ویژه‌ی برادر خود بوده است.”
    و در جایی دیگر با گله از عزل و نصب های عجولانه نوشت:
    “به هر روی، به‌نظر می‌رسد که چنین عزل و نصب‌های دقیقه نودی، یا از سر اوج بی‌تدبیری و بی‌ثباتی سیاسی در استان و بلکه در سطح کلان دولت است و یا اینکه پشت این تصمیمات اهداف خاصی نهفته است که می‌تواند حکایت از زد و بندهای مُضحکِ تقسیم قدرت در بین مدیران و مسؤولان ارشد حتی در نفس‌های آخر تلقی شود…
    هر چه بود، نتیجه‌ی آن بلبشوهای مدیریتی، بی‌ثباتی سیاسی است که هر بار خود را روی یکی از صندلی‌های لرزان نشان می‌دهد؛ یک بار معاون سیاسی فرمانداری شیراز آن در هم در آستانه‌ی برگزاری انتخابات و یک بار حتی در بالاترین مقام اجرایی استان.”

    جناب آقای استاندار! در فارس چه می‌گذرد؟

    شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ، جلسه ای مابین نمایندگان تشکل های دانشجویی با عنایت الله رحیمی، استاندار فارس برگزار شد که نمایندگان تشکل های دانشجویی صحبت ها و دغدغه های خود را به سمع و نظر استاندار فارس رساندند.
    سیاوش علی نژاد، دبیر تشکل دانشجویی آرمان دانشگاه شیراز در این جلسه خطاب به استاندار فارس گفت: مطالبه مردم از شما مبارزه با فساد است اما متاسفانه شاهدیم که مبارزه با فساد در دستگاه اجرایی از جمله استانداری فارس اینگونه است که فقط قوه قضاییه باید دستبند بزند و ببرد!
    وی در ادامه به تخلفات شهرداری صدرا پرداخت و عنوان کرد: در مورد عوامل متخلف شهرداری صدرا شما با اینکه وظیفه نظارتی داشتید اما هیچ اقدامی نکردید تا اینکه فساد به اوج رسید و متخلفان بازداشت شدند.
    نماینده تشکل دانشجویی آرمان دانشگاه شیراز در حضور استاندار بیان داشت: متاسفانه برخی از مدیران مشغول در استانداری در گذشته به علت تخلف برکنار شده‌اند اما مجددا در مجموعه استانداری به کار گماشته شده‌اند.
    وی با گلایه تصریح کرد: شما یک معاونت دارید تحت عنوان «بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی»، این معاونت خود نیازمند یک اداره بازرسی است به موارد شائبه برانگیز آن رسیدگی شود!
    این دانشجوی عدالتخواه اضافه کرد: درک می‌کنیم که ممکن است افرادی همچون نمایندگان مجلسی که اتفاقا بعضا پرستیژ مبارزه با فساد در عرصه‌هایی مثل خودرورسازی دارند برای به کار گرفته شدن افراد مسئله دار به شما فشار وارد کنند، اما مطالبه ما از شما عدم پذیرش این فشارهاست.
     مدیران فارس در طراز خدمت‌گزاری به مردم نیستند
      ۲۰ آذر ۱۳۹۸، یک گروه جهادی در نامه‌ای به شورای امنیت ملی با تاکید بر ناکارآمدی استاندار فارس در جریان اغتشاشات اخیر خواستار عزل وی و جایگزینی فردی با تجربه و کارآمد شد.
    در قسمتی از نامه گروه جهادی پیمان خطاب به شورای عالی امنیت ملی با اشاره به عملکرد ضعیف، منفعلانه و دیرهنگام استاندار فارس در حوادث آبان ماه امسال آمده بود:
    متاسفانه استان فارس مدتهاست مورد بی‌مهری مسئولان قرار گرفته است و مسئولینی که از سوی مقامات ارشد دولتی برای خدمت به این استان انتخاب می‌شوند، افرادی نیستند که در طراز خدمت‌گزاری برای مردم پرعظمت این استان باشند.
    آخرین نمونه‌ی آن را می‌توان در عملکرد ضعیف، منفعلانه و دیرهنگام استاندار فارس در حوادث آبان ماه امسال مشاهده کرد. استان فارس و شهر شیراز از جمله شهرهایی بود که بیشترین آسیبها در حوادث خرابکارانه و آشوب‌طلبانه چند هفته‌ی گذشته متوجه آن شد و اگر نبود باران چندروزه‌ای که به برکت خون شهداء بر این سرزمین نازل گشت، امکان سقوط این شهر با این حجم از تخریب و آشوب در روزهای بعد وجود داشت.
    اعضای محترم شورا!
    ما در روزهای بعد از پایان یافتن این فتنه، به شکرانه‌ی اتمام آشوبها قصد نداشتیم، زبان به گلایه بگشاییم و معتقد بودیم دلسوزان استان متوجه این حجم از ناکارآمدی و سستی شده‌اند و بنا را بر اصلاح آن خواهند گذاشت ولیکن در کمال ناباوری مشاهده کردیم که استاندار فارس و تیم رسانه‌ای اطراف وی، با پُررویی تمام بیان می‌کنند که عملکرد او در این حوادث عالی و بدون نقص بوده است. اکنون دیگر سکوت خود را جایز نمی‌دانیم و از اعضای محترم شورا درخواست داریم به دلیل بی‌کفایتی استاندار فعلی، مقدمات عزل وی و جایگزینی فردی باتجربه، با کارآمدی بالا و دید امنیتی مناسب، اقدام فرمایید.»

    جناب آقای استاندار! در فارس چه می‌گذرد؟

    اعتراض گروه های مردمی
    پس از این ماجرا چندین گروه مردمی با انتشار نامه‌‌های سرگشاده‌ای از عملکرد ضعیف استاندار فارس بشدت گلایه کرده و خواستار برکناری «عنایت‌الله رحیمی» شده‌اند.
    نخستین نامه را جمعی با عنوان «همدلی برای فردای فارس» منتشر کرد. برخلاف نامه‌های دیگری که معمولاً با عناوین کلی همچون «جمعی از خانواده‌های شهدا!» یا «جمعی از فعالان سیاسی!» منتشر می‌شود، در بیانیه این گروه مردمی نام و نام خانوادگی بیش از ۱۳۰۰ نفر از فعالان اجتماعی-سیاسی استان فارس به‌صراحت قید شده بود.
    در ادامه ۲۴ حزب و تشکل انقلابی و نیز برخی گروههای جهادی نیز با انتشار نامه‌‌های جداگانه‌ای از عملکرد ضعیف استاندار در کنترل گرانی و… بشدت انتقاد کرده و خواستار عزل وی شدند.
     یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ پایگاه خبری تحلیلی این صدا که توسط برخی جوانان اصلاح طلب به روز می شود در مطلبی نوشت:
    هفته‌ای نیست که مدیریت آموزش و پرورش در فارس، حاشیه‌ای به خود نبیند.ماه گذشته، خبر برکناری مدیر باشگاه فرهنگیان شیراز در بعضی گروه‌های فضای مجازی منتشر شد، که البته صحت داشت. مدیر این مجموعه که چهره‌ای خوشنام بود، در مدت مدیریت خود بر باشگاه فرهنگیان کارنامه‌ای قابل قبول به جا گذاشت؛ باشگاه فرهنگیان شیراز در میان نمونه‌های مشابه خود در کشور به جایگاه بسیار خوبی رسید و فرهنگیان شیرازی از کیفیت خدمات در این مجموعه رضایت داشتند. پس علت عزل چه بود؟
    پیگیری های خبرنگار «این‌صدا» نشان می‌دهد در این برکناری، پای یکی از نمایندگان حامی مدیرکل در میان است. اما چرا؟
    ظاهراً هزینه غذای میهمانان شرکت‌کننده در مراسم ترحیم مادر زن آقای نماینده، بالغ بر ۲۷ میلیون تومان بوده اما او از تسویه بدهی خود سر باز می‌زده است! با سماجت و پیگیری‌های مدیر باشگاه فرهنگیان شیراز، بالاخره بعد از حدود یکسال آن بدهی تسویه می‌شود اما این موضوع به مذاق آقای نماینده خوش نمی‌نشیند و بی‌درنگ خواستار برکناری او از مدیرکل می‌شود. روشن است که مدیرکل نیز به آقای نماینده «نه» نمی‌گوید!
    آنچه گفته شد، در حکم ِمشتی نمونه‌ی خروار بود…
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ؛ عزل مدیرکل آموزش و پرورش به واسطه اصرار و تاکید استاندار فارس!

    علی عسکر نجفی که از شهریور ۹۷ سکان آموزش و پرورش فارس را بر عهده گرفته بود، بدون دلیل کاری و به یکباره، بعد از حدود ۱.۵ سال در فرآیندی که افکار عمومی آن را سوال بر انگیز و مبهم می‌دانند تغییر کرد.
    یک منبع آگاه در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: این تغییرات به واسطه اصرار و تاکید استاندار فارس صورت گرفته اما معلوم نیست اصرار بر تغییر نجفی بر چه اساسی بوده است، آن‌هم در شرایطی که مجلس جدید را نیروهای انقلابی تشکیل داده‌اند.
    وی گفت: وزارت آموزش و پرورش آقای نجفی را به تهران دعوت کرده تا در خصوص پست جدید ایشان در وزارت، با وی جلسه داشته باشد اما امروز  این در حالی است که نجفی در مدت شیوع کرونا در صف مبارزه با این ویروس اقدامات جدی انجام داده بود.
    مدیر کل جدید از نیروهای اصلاح طلب استان محسوب می‌شود اما تاکنون هیچ منبع رسمی علت این اقدام چراغ خاموش خبری را توضیح نداده است.

    جناب آقای استاندار! در فارس چه می‌گذرد؟

    ۱۳۹۸/۱۲/۱۵؛ عزل متولی مبارزه با کرونا در فارس!
    تغییر یکباره معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان سنگر اول مبارزه با کرونا، موجی از شایعات و اخبار ضد و نقیض را به دنبال داشت.
    بعد از تغییر چراغ خاموش مدیرکل آموزش و پرورش که سئوالات و حتی انتقادهای فراوانی به دنبال داشت، این بار تغییر معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر ساز شده است.
    در این رابطه ایسنا نوست: رسانه ای شدن خبر تعیین سرپرست برای معاونت غذا و داروی علوم پزشکی شیراز که خط اول مبارزه با کرونا محسوب می شود، اخباری به نقل از دکتر خشنود، معاون سابق این بخش در فضای مجازی منتشر شد که تلویحا علت برکناری خود را عمل نکردن به سفارش یکی از مقامهای استان اعلام کرده بود.
    بعد از تغییر چراغ خاموش مدیرکل آموزش و پرورش که سئوالات و حتی انتقادهای فراوانی به دنبال داشت، این بار تغییر معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر ساز شده است.
    هرچند مطابق معمول هم استاندار فارس و هم رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز دخالت در تغییر معاون درمان علوم پزشکی شیراز را تکذیب کردند.
    سفر استاندار فارس به کیش!
    در حالی که این روزها همه متولیان امر پزشکی از ممنوعیت سفر به جهت رعایت ایمنی و عدم انتقال و شیوع بیشتر بیماری کرونا می گویند، گفته می شود استاندار فارس که دیروز به سفر  کیش رفته بود، امشب وارد شیراز می شود!!
    توصیه می کنیم آقای استاندار دلیل این سفر را در این برهه حساس به مردم گزارش دهد.
    فشار برقی!
     و در اخرین حاشیه خبرگزاری فارس نوشته است: در شرایطی که به دلیل شرایط بحرانی پیش آمده به واسطه ویروس کرونا، افکار عمومی کمتر متوجه رویدادهای سیاسی می‌شود، ظاهرا مهندس کریمی نوبندگانی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس نیز به احتمال فراوان طی روزهای آینده عزل و با فشار مجموعه استانداری فارس و یکی از نمایندگان فعلی شیراز در مجلس شورای اسلامی، جای خود را به فردی که در این اداره کل به اصلاح طلبی و ارتباطات سیاسی با سران جریان اصلاحات شهره است خواهد داد.

    جناب آقای استاندار! در فارس چه می‌گذرد؟

    استاندار کجاست؟
    جدا از مباحث مذکور، تصمیمات لحظه‌ای در استان فارس نه تنها در مسائل سیاسی و انتصاب‌ها، بلکه در موارد دیگر نیز مشاهده می‌شود؛ تصمیماتی که بعضاً موجب سردرگمی مردم استان شده است.
    به‌عنوان مثال در بحث تغییر ساعت کاری ادارات استان فارس که در راستای مدیریت مصرف و صرفه جویی برق و کمتر شدن مشکلات در روند توزیع برق در فصل تابستان بود؛ در ابتدا گفته شد کل استان مشمول تغییر ساعت کاری می‌شوند، پس از آن بخشنامه مذکور در ۱۵ شهرستان اجرایی شد، بعد از مدت کوتاهی مجدداً این بخشنامه در کل استان به اجرا گذاشته شد و تنها چند روز بعد موضوع تغییر ساعت کار ادارات در کل استان لغو شد!استاندار: کاهش ساعت کاری در فارس برای پیشگیری از کرونا ضروری نیست
    دوباره این ماجرا همزمان با گسترش کرونا در بحث تغییر ساعات کاری ادارات به وقوع پیوسته ؛  ۱۰ اسفند ۱۳۹۸،‏ساعت ۱۸:۰۵ خبرگزاری دولتی  ایرنا نوشت: استاندار فارس گفت: هم اینک وضعیت این استان در خصوص شیوع ویروس کرونا در حالت سبز و زرد است و هنوز وارد مرحله قرمز نشده‌ایم و با توجه به این شرایط، تغییر و کاهش ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی ضروری به نظر نمی‌رسد.
    جالب اینکه بدون تغییر وضعیت استان به قرمز و دقیقاً ۱۵ ساعت بعد سایت استانداری فارس در خبری به نقل از  عبد الرضا قاسم پور جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا نوشت: ساعت کار ادارات فارس تغییر کرد!

    به راستی ریشه این بی‌تدبیری‌ها و تصمیمات لحظه‌ای آن هم در دولت تدبیر و امید ناشی از چیست؟ و چرا استاندار به‌عنوان مقام عالی دولت در فارس قادر به مدیریت موضوع نیست؟امیدواریم که دکتر عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس پاسخ مناسبی در خصوص این وقایع داشته باشد؛ پاسخی که خرد جمعی آن را تأیید کند.


    منبع:مرودشت نا



    نظرات بینندگان
    ارسال نظرات
    نام
    ایمیل
    نظر*  
    کد امنیتی جمع 4 با 4
     

      - نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
    - نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.

     

     

     

     
     
    +تبلیعات در سایت مرودشت آنلاین با تعرفه های استثنائی - 09394084008
     
    1272
     
       
      logo-samandehi

    صفحه اصلی

    مدیریت سایت

    ارتباط با ما

    خبرنامه

    ایمیل

    آرشیو

    جستجو

    پیوند ها

    سفارش تبلیغات

    RSS

     

    بهترین نمایش در 768*1024     |    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرودشت آنلاین می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.    |    طراحی و تولید: H. Mokhtari