صفحه اصلی   |   www.marvdashtnama.ir   |   

 

آخرین اخبار

  • روز قدس تحقق نابودی اسرائیل و روز حیات اسلام است
  • گزارش تصویری: راهپیمایی روز قدس در مرودشت
  • تماشا کنید: ماجرای یک سرقت بزرگ / گوزن زرد ایرانی چگونه اسرائیلی شد؟
  • تخت جمشید با بیش از 290 هزار بازدید در رتبه دوم توجه گردشگران
  • ثبت بیش از ۱۷ هزار نفر روز مسافر در مدارس مرودشت
  • عکاسی حیرت انگیز یک خلبان
  • تفرجگاه تنگ بستانک(بهشت گمشده) کامفیروز شهرستان مرودشت به میراث فرهنگی فارس واگذار شد
  • اول، بساط دلالی باید جمع شود
  • وابستگی مجامع بین المللی به غرب دلیل سکوت در برابر جنایات رژیم غاصب می باشد
  • دادستان شهرستان مرودشت از برخورد جدی و قانونی با پدیده گران‌فروشی و کم فروشی در اماکن تحت پوشش میراث فرهنگی مرودشت خبر داد.
  • بازگشایی آبراهه‌های تخت جمشید مقابل گردشگران نوروزی
  • پایان موج نخست سفرهای نوروزی / بیش از ۱۱هزار نفر از هم میهنانمان در مدارس شهرستان مرودشت اسکان موقت داده شدند
  • مجموعه جهانی تخت جمشید با ۶۶ هزار بازدید کننده تا 5 فروردین
  • فارس استان برتر کشور در اسکان مهمانان نوروزی درمدارس در پایان دور اول سفرهای نوروزی ۱۴۰۳
  • تحقق شعار سال باعث اقتدار کشور می شود
  • روایتی از عملیاتی که جهان را تکان داد
  • نقش رستم مرودشت؛ تاریخچه، جاذبه‌ها و تصاویر
  • پاسارگاد؛ بقایای تاریخ هخامنشی
  • ۱۰ هزار مسافر نوروزی لحظه تحویل سال را در تخت جمشید جشن گرفتند
  • مرد سال ورزش ایران: هادی چوووووووپان!
  • ۵۲ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در مرودشت آماده شد
  • اعلام صحت انتخابات در ۱۲ حوزه انتخابیه فارس توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید
  • رعایت شئونات دینی و اسلامی مورد توجه مردم وگردشگران باشد
  • 37 دوره مهارتی در قالب طرح افزایش نفوذ دانش در مرودشت برگزار گردید
  • درخشش بانوان مچ اندازی مرودشت در رقابت های قهرمانی ایران
  • مرودشت فاتح مسابقات قهرمانی اهداف پروازی استان فارس
  • پاکسازی و درختکاری در مجموعه جهانی تخت جمشید
  • اسناد مالکیت تخت جمشید و کاخ اردشیر بابکان صادر شد
  • بنیاد شهید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش موثری دارد
  • ماموریت مجلس دوازدهم چیست؟
  •  

     


    تجلیل از خبرنگاران مرودشت توسط نماینده مردم در مجلس

    4998
    :كد
    يك شنبه 28 مرداد 1397

    برومندی گفت در شرایط فعلی کشور شروع پروژه جدید ممنوع است اما در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در موارد بسیاری از این مرز عبور شده است و پروژه های زیادی در حوزه انتخابیه کلید خورده است.



    به گزارش پایگاه خبری مرودشت نما به مناسبت روز خبرنگار جلسه تجلیل از خبرنگاران مرودشت  توسط نماینده مردم مرودشت،  ارسنجان و پاسارگاد در باغ شهرداری سیدان برگزار شد.  در این نشست ابتدا خبرنگاران به بیان دیدگاه‌ها سوالات و انتقادات خود پرداختند  و سپس مهندس برومندی به سوالات مطرح شده پاسخ داد.


      برومندی در ابتدا گفت:  هر انسانی در زندگی خود قصور هایی دارد مهم این است که این قصور عمدی نباشد بنده نیز در کار خود قصوری هستم که خیلی خوشحال می شوم و تشکر می کنم که  در مورد آنها به بنده تذکر داده شود.  طور کلی جامعه ای که در آن هیچ نقدی وجود نداشته باشد آن جامعه فاسد می شود و افرادی که یکی از آنها تعریف و تمجید می شود دچار غرور و تکبر می شوند.


      برومندی با بیان اینکه عضو هیئت بر رفتار نمایندگان می باشد اگر شکایتی از طرف قوه قضاییه در مورد  نماینده مطرح باشد به این هیئت ارجاع می شود و در صورتی که هیئت این باشد که این شکایت وارد است به دستگاه قضایی برای بررسی می رود اما اگر نظر هیئت این باشد که رفتار و گفتار نماینده در جهت وظایف نمایندگی است آن پرونده مختومه اعلام می شود.    برومندی با ذکر این نکته که به نماینده آمل که بدون تحقیق و تفحص ماده ای گم شدن ۹ میلیارد دلار از بودجه ارزی شده بود،  تذکر داده است که این گفته وی  در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی خواهد شد از وی سوال کرده است که چرا این بحث را مطرح کرده است در حالی که با بررسی های بیشتر مشخص شده است این مطلب صحت ندارد که نماینده  آمل در پاسخ گفته است من نگفتم که این پول گم شده است بلکه گفتم محل تخصیص این مبلغ ارز مشخص نیست. برومندی افزود  به هر حال این مسئله ذهن مردم را در گیر کرده است و یک  مسئول نباید بدون بررسی آن را مطرح کند.


    نماینده مردم مرودشت،  ارسنجان و پاسارگاد  با یادآوری  شرایط سخت کشور در دورانی که بی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی می باشد  گفت خشکسالی، تحریم، ظهور داعش،  مدیریت های اشتباه در گذشته و شرایط خاص بین المللی  مشکلات زیادی را برای کشور ایجاد کرده است  و این باعث شده است بسیاری از کارهای عمرانی و حتی جاری با اسناد خزانه اداره شود.


     وی با بیان اینکه جهت جذب بودجه برای حوزه انتخابیه با مشکلات زیادی روبروست گفت برای گرفتن این بودجه ها مجبور از بارها مسئولان را  ببیند.  برای مثال بنیاد برکت تصمیم داشته است ۲۰ مدرسه در استان فارس کلنگ زنی کند که با پیگیری های فراوان  توانسته است 8 مدرسه از این ۲۰ مدرسه را به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد اختصاص دهد  که این مدارس در  هر سه شهرستان حوزه انتخابیه به صورت عادلانه توزیع شده است.

    برومندی افزود: حوزه انتخابیه ما در حوزه درمان  یکی از  فقیرترین شهرهای فارس بود اما در حال حاضر پیشرفتهای خوبی حاصل شده است.  مجوز بیمارستان دوم مرودشت با تلاش‌های بسیار  گرفته شده و در حال حاضر ۴۵  درصد  پیشرفت فیزیکی دارد.   ۴۰ میلیارد تومان هزینه تعریف شده است و از مهرماه  ساخت و ساز آن ادامه می یابد.  بیمارستان مطهری مرودشت نیز به لحاظ امکانات بهبود زیادی یافته است و  MRI که یکی از نیازهای شدید بیمارستان بود  و در حال حاضر در بیمارستان حال سرویس دهی است. بیماران زیادی از مرودشت برای  ام آر آی  مجبور بودند به شیراز مراجعه کنند که متاسفانه بعضی از آنها  در راه فوت می‌کردند.  همچنین در چند مدت گذشته  بیمارستان دچار کمبودهای زیادی شده بود که توانستیم ۱۲ میلیارد از طریق تامین اجتماعی به بیمارستان تزریق کنیم تا مشکلات کارانه ها و تامین نیازهای تجهیزات پزشکی و داروی بیمارستان حل شود.

     این نماینده دور دهم مجلس افزود در حوزه گازرسانی نیز  با وجود گران شدن تجهیزات لوله های گاز  با تلاش فراوان به دنبال این هستیم که هرچه سریعتر گازرسانی به روستاها را به سرانجام برسانیم و در حوزه راهسازی نیز با دو بانده کردن جاده درودزن جلو  خیلی از تصادفات گرفته شده است.


     برومندی  با بیان اینکه به عنوان نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی نقش اصلی را  در حل مشکلات رانندگان داشته است افزود:  مسئله بیمه های رانندگان حل کردیم   و ۵۰ درصد هزینه بیمه آنها را بر دوش تامین اجتماعی گذاشتیم.  همچنین بیمه تکمیلی برای آنها برقرار کرده ایم  و کارت شارژی برای خرید آنها در نظر گرفته شده است.


     برومندی گفت در شرایط فعلی کشور  شروع پروژه جدید ممنوع است اما در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در موارد بسیاری از این مرز عبور شده است و پروژه های زیادی در حوزه انتخابیه کلید خورده است.

    وی در مورد مبارزه با فساد با  بیان خاطره ای از دوران فرمانداری خود در بوانات گفت:  موسسه ثامن الحجج  در حال جمع آوری پولهای مردم بود  که با توجه به اینکه دارای مجوز نبود به آرامی و بدون اینکه برای مردم مشکلی به وجود بیاید از فعالیت آن  جلوگیری کردیم.  شاید از صد جا با ما تماس گرفتند که جلو فعالیت آن گرفته نشود ولی ما مقاومت کردیم اما این موسسه توانست در بقیه نقاط کشور فعالیت کند و مشکلات زیادی را به وجود  آورد  و دولت مجبور شد برای  رفع مشکلات مردمی  که در این موسسه و موسسات غیرمجاز دیگر  سپرده گذاری کرده بودند ۲۶ هزار میلیارد تومان از بودجه بیت المال  هزینه کند در حالیکه می‌شد جلو این مشکل را از ابتدا گرفت.  در حال حاضر نیز مدیر این موسسه آزاد است و باید با او و بقیه مفسدان برخورد شود و حاکمیت نباید در مورد فساد تعارف داشته باشد.


    وی در پاسخ به این سوال که چرا مدیران ضعیف در مرودشت تغییر نمی کنند گفت: باید بجایی برسیم که نمایندگان در مورد انتصابات مدیران دولتی دخالتی نکنند اما تعداد زیادی از  مدیران مرودشت نیز تغییر کرده اند.


    وی در جواب این سوال که چرا کمسیون امنیت ملی را انتخاب کرده است گفت در دوره قبل عضو کمیسیون کشاورزی بوده است اما باید قبول کرد که کمسیون امنیت ملی قویترین کمیسیون مجلس است و با توجه به اینکه تحصیلات من در هر دو زمینه کشاورزی و سیاسی است می توانستم عضو کمیسیون امنیت ملی باشم و از طریق این کمیسیون بهتر میتوان مسائل حوزه انتخابیه را پیگیری کنم.

    نماینده مردم مرودشت،  ارسنجان و پاسارگاد با در مورد وضعیت شورا و شهرداری مرودشت گفت: شهرداری مرودشت با تعداد زیاد کارکنان خود شرایط سختی دارد و هزینه زیادی از این بابت بجای ساخت و نگهداری شهر صرف حقوق کارکنان می شود گفت بنده در اتفاقات اخیر شهرداری و شورای شهر هیچ گونه تاثیری نداشته ام  و دلیلی ندارد که در مورد هر اتفاق و شایعه ای اظهار نظر کنم و بررسی این پرونده به عهده مقام قضایی است و تا روشن نشدن احکام هیچ کسی حق اظهار نظر در مورد افراد درگیر در این پرونده را ندارد.


     

    گزارش تصویری مرتبط




    نظرات بینندگان
    سایت خبری اعتماد آنلاین  کشور ما به نمایندگانی نیاز داره که از دل مردم حرف بزنند. سایت خبری اعتماد آنلاین
    ارسال نظرات
    نام
    ایمیل
    نظر*  
    کد امنیتی جمع 4 با 4
     

      - نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
    - نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.

     

     

     

     
     
    +تبلیعات در سایت مرودشت آنلاین با تعرفه های استثنائی - 09394084008
     
    4876
     
       
      logo-samandehi

    صفحه اصلی

    مدیریت سایت

    ارتباط با ما

    خبرنامه

    ایمیل

    آرشیو

    جستجو

    پیوند ها

    سفارش تبلیغات

    RSS

     

    بهترین نمایش در 768*1024     |    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرودشت آنلاین می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.    |    طراحی و تولید: H. Mokhtari