صفحه اصلی   |   www.marvdashtnama.ir   |   

 

آخرین اخبار

  • پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش مرودشت به مناسبت عید سعید فطر
  • قدرت نمایی و تيراندازي با سلاح در روز 13 فروردين//دستگیری متهمین در مرودشت
  • بلاگرها از کدام خدا سخن می‌گویند؟
  • وقتی به بوی تعفن تورم عادت کرده ایم!
  • روز قدس تحقق نابودی اسرائیل و روز حیات اسلام است
  • گزارش تصویری: راهپیمایی روز قدس در مرودشت
  • تماشا کنید: ماجرای یک سرقت بزرگ / گوزن زرد ایرانی چگونه اسرائیلی شد؟
  • تخت جمشید با بیش از 290 هزار بازدید در رتبه دوم توجه گردشگران
  • ثبت بیش از ۱۷ هزار نفر روز مسافر در مدارس مرودشت
  • عکاسی حیرت انگیز یک خلبان
  • تفرجگاه تنگ بستانک(بهشت گمشده) کامفیروز شهرستان مرودشت به میراث فرهنگی فارس واگذار شد
  • اول، بساط دلالی باید جمع شود
  • وابستگی مجامع بین المللی به غرب دلیل سکوت در برابر جنایات رژیم غاصب می باشد
  • دادستان شهرستان مرودشت از برخورد جدی و قانونی با پدیده گران‌فروشی و کم فروشی در اماکن تحت پوشش میراث فرهنگی مرودشت خبر داد.
  • بازگشایی آبراهه‌های تخت جمشید مقابل گردشگران نوروزی
  • پایان موج نخست سفرهای نوروزی / بیش از ۱۱هزار نفر از هم میهنانمان در مدارس شهرستان مرودشت اسکان موقت داده شدند
  • مجموعه جهانی تخت جمشید با ۶۶ هزار بازدید کننده تا 5 فروردین
  • فارس استان برتر کشور در اسکان مهمانان نوروزی درمدارس در پایان دور اول سفرهای نوروزی ۱۴۰۳
  • تحقق شعار سال باعث اقتدار کشور می شود
  • روایتی از عملیاتی که جهان را تکان داد
  • نقش رستم مرودشت؛ تاریخچه، جاذبه‌ها و تصاویر
  • پاسارگاد؛ بقایای تاریخ هخامنشی
  • ۱۰ هزار مسافر نوروزی لحظه تحویل سال را در تخت جمشید جشن گرفتند
  • مرد سال ورزش ایران: هادی چوووووووپان!
  • ۵۲ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در مرودشت آماده شد
  • اعلام صحت انتخابات در ۱۲ حوزه انتخابیه فارس توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید
  • رعایت شئونات دینی و اسلامی مورد توجه مردم وگردشگران باشد
  • 37 دوره مهارتی در قالب طرح افزایش نفوذ دانش در مرودشت برگزار گردید
  • درخشش بانوان مچ اندازی مرودشت در رقابت های قهرمانی ایران
  • مرودشت فاتح مسابقات قهرمانی اهداف پروازی استان فارس
  •  

     


    نجیب زاده رسماً فرماندار مرودشت شد

     
    4171
    :كد
    سه شنبه 12 مرداد 1395

    مراسم تودیع ماشاءالله حیدر زاده و معرفی علی اکبر نجیب زاده به عنوان سرپرست فرمانداری مرودشت برگزار شد.



    مرودشت آنلاین: مراسم تودیع ماشاءالله حیدر زاده و معرفی علی اکبر نجیب زاده به عنوان سرپرست فرمانداری مرودشت با حضور مدیران شهرستان و امام جمعه و نماینده مردم  د مجلس و همچنین هادی پژوهش معاون سیاسی امنیتی استانداری در سالن فرمانداری برگزار شد. در حالیکه فقط 7 ماه از مدیریت حیدر زاده در فرمانداری مرودشت می گذشت وی به علت بیماری استعفا داد تا نجیب زاده که فرماندار ویژه لارستان بود به عنوان سرپرست فرمانداری مرودشت معرفی شود.

    به گزارش "مرودشت آنلاین" در ابندای این مراسم حجةالاسلام احمدی امام جمعه مرودشت ضمن اشاره به نامه امام علی (ع) به محمد ابن ابی بکر به شاخصه های مدیر و فرماندار در حکومت اسللامی مانند خداترسی، به کار گماشتن افراد دانشمند و با شرم و حیا در مناصب، دوری از تجمل گرایی، آمر به معروف و ناهی از منکر، دوری از افراد دروغگو، فاسد و فاجر و تامل در نماز اشاره کرد. احمدی اظهار داشت: شهرستان مرودشت به عنوان دومین شهرستان فارس پتانسل های فراوانی دارد و شهرستانی حساس است لذا باید در حفظ آنها مراقبت و توجه شود. وی به مشکلات  کمبود آب در مرودشت نیز اشاره کرد و گفت در بسیاری از شهرستانها کارخانجات در حال راه اندازی است اما در مرودشت مشکلات کارخانجات و کارگران آنها روز بروز بیشتر می شود.

    وی همچنین ماشاء الله حیدرزاده را فردی آرام و بی سر و صدا خواند که ارتباط خوبی با مدیران داشت. وی از حیدر زاده به علت استعفای داوطلبانه ناشی از مشکلات و بیماری تقدیر کرد و ایین روش را الگویی برای مدیران دانست. در این کشور مدیرانی داریم که جایگاه ها را اشغال کرده اند و توانمندی و نوآوری هم ندارند.


    مهندس برومندی در ادامه این مراسم گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان مقتدرترین نظام سیاسی در سطح منطقه حرف اول را در تمام عرصه های بین المللی می زند و در شرایطی که وضعیت خاورمیانه و کشورهای همسایه خوب نیست، کشور ایران از نعمت امنیت برخوردار است. مردم به عنوان صاحبان انقلاب با وجود همه مشکلات دشمنی ها را می بینند و صبر پیشه  می کنند.


    نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی شهرستان گفت: شهرستان مرودشت با توجه به ظرفیت ها به تنهایی معادل یک استان است و به عنوان مثال در پرداخت مالیات به خزانه کشور، از برخی از استان ها جلوتر است و معادل مرکز استان 40 هزار دانشجو دارد و اولین صنعت پتروشیمی خاورمیانه در این شهرستان افتتاح شده است و 1200 شهید سرافراز را تقدیم نظام کرده است همچنین ورزشکاران مرودشت بیش از 70 بار در گوشه و کنار دنیا پرچم ایران را به اهتزاز درآورده و هنرمندان این شهرستان در کشور حائز رتبه اند.


    برومندی بیان داشت: این شهرستان در مقایسه با بسیاری از شهرستان های استان، عقب ماندگی های جدی دارد و باید به زیرساخت ای شهرستان توجه جدی گردد  و امیدوار هستیم با توجه ای که دولت داشته و دارد بتوانیم گام های اساسی برداریم.


    وی در خصوص کارخانه آزمایش گفت: آزمایش در این شهرستان به یک غده سرطانی تبدیل شده است و سالیان پیش در راستای خصوصی سازی آزمایش به گروه پیام واگذار شده است و این صنعت 150 میلیارد تومان  بدهی دارد و دارای مشکلاتش زنجیره ای است و مالکینش وضعیت خاصی دارند و همه پیگیری های ما به این جا رسیده است که باید بانک ملت به عنوان طلبکار عمده این کارخانه، آن را مصادره نماید و مراحل انتقال آزمایش به بانک ملت را وزارت صنعت دنبال می کند و امیدوار هستیم با حمایت جدی استاندار و مجموعه وزارت صنعت بتوانیم این صنعت را به بانک ملت واگذار کنیم و بعد یکی از برندهای معروف کشور را برای سرمایه گاری در این کارخانه دعوت کنیم.


    برومندی اضافه کرد: انتظار داریم خط آهن استان فارس تقویت شود و به خط راه آهن بندرعباس، اسکله شهید رجایی متصل شود  و بر اساس دستور آخوندی وزیر راه و شهرسازی، خط دوم راه آهن تخت جمشید شیراز با طول 35 کیلومتر به عنوان مترو راه اندازی گردد. برومند در خصوص وضعیت آب مرودشت گفت: در گذشته ورودی آب سد درودزن 170 لیتر در ثانیه بوده که هم اکنون به 450 لیتر در ثانیه افزایش داشته است و با احتساب 100 لیتر آب چاهها به مرودشت ورودی آب 550 لیتر است.


    برومندی در خصوص وضعیت بیمارستان گفت سال کذشته علاوه بر بیماران عادی حدود 1500 بیمار بد حال جهت MRI به شیراز ارجاع شدند که  با افتتاح بخش MRI در بیمارستان مرودشت این مشکل حل شده است. همچنین پیگیر راه ادازی بخش آنژیوگرافی در بیمارستان هستیم. همچنین وزیر کار هفته آینده جهت افتتاح کلینیک تامین اجتماعی به مرودشت خواهد آمد که در همین سفر پیگیر بیمارستان تامین اجتماعی و تکمیل ورزشگاه کارگران خواهیم بود.


    در ادامه این مراسم ماشاء ا... حیدر زاده به بیان عملکرد خود در دوران 7 ماهه حضور در فرمانداری مرودشت پرداخت. وی به برگزاری موفق دو انتخابات در 7 ماه گذشته اشاره کرد و افزود دهها برنامه سیاسی اقتصادی، و فرهنگی بدون حاشیه در شهرستان برگزار شد و این شهرستان میزبان برنامه های بین المللی مانند ماراتن، رالی و جشنواره اسب ایرانی بود.


    حیدر زاده افزود: با زمین خواری برخورد جدی داشتیم که اثرات خوبی در شهرستان داشت وبرنامه ای برای جلوگیری از  ورود کامیونها به شهر داریم که در مراحل پایانی است و امیدواریم به سرانجام برسد.


    فرماندار سابق مرودشت گفت: یکی از برنامه هایی که به صورت جدی دنبال کردیم جذب سرمایه گذار بود که موفقیتهای خوبی داشتیم به عنوان مثال سرمایه گذاری حاضر شده است بزرگترین کشتارگاه مرغ کشور را در شهرستان مرودشت راه اندازی کند.


    حیدر زاده اضافه کرد: این شهرستان گرفتاریهای زیادی دارد و نباید زمان را از دست داد و خوب است با فرماندار جدید همکاری کنیم و بجای فضای تخریب به همکاری و همدلی روی بیاوریم. متاسفانه بعضی اوقات شاهد بودم بعضی وقت خود را بیهوده وعبث صرف می کردند و این شهرستان استعدادهای بالقوه ای دارد و من استعدادهای آن را بیش از چندین استان می دانم.


    وی در پایان گفت: من از استعفا، هم ناراحت هستم و هم خوشحال، ناراحت از این جهت که مدت خدمت بسیار کم بود و عذر ویژه از مردم می خواهم که نتوانستم ایده هایم را در این شهر پیاده سازی نمایم و از سوی دیگر وقتی یک مدیری می خواهد کنار برود، این کنار رفتن با شایعاتی همراه است و برخی دوستان با گله مندی به من می گفتند فلانی گفته است که ما وی را از فرمانداری برداشتیم و من گفتم هرکس من را فرستاده بروم دست و پایش را می بوسم و سرمایه اصلی من در این مدت افزودن تعدادی دوست به مجموعه دوستان قدیمی است.


    همچنین هادی پژوهش معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با اشاره به حدیثی از امام صادق گفت: امام صادق از شیعیان خود می خواهد که زینت ما باشید و این فرمایش را باید مورد توجه جدی قرار دهیم وی به ذکر مشکلات کشور به علت تحریم ها و سیاستهای دولت قبل پرداخت و از جناح مقابل دولت خواست که در بیان مشکلات کشور انصاف به خرج داده و از بزرگنمایی مشکلات فعلی کشور مانند فیش های نجومی که باعث فضای ناامیدی و یاس در کشور می شود خودداری کند. حساب متخلفان وکسانی که به بیت المال دست اندازی کرده اند با بقیه مسئولان خدمتگزار باید جدا کرد و رای نیاوردن یک عده نباید دلیلی برای تخریب این دولت و مسئولان در فضاهای مجازی و تشویش اذهان عمومی و نگران کردن مردم باشد.


    امام جمعه مرودشت در پاسخ به اظهارات فوق معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس بیان داشت: حرف های جناب پژوهش تناقض و تعارض دارد. مردم به نظام علاقه دارند و مسئله اصلی این است که در بحث های فیش های حقوقی و .. کسی که به این نظام خیانت می کند به طور جدی باید محاکمه گردد.


    هادی پژوهش جهرمی بیان داشت: شهرستان مرودشت یکی از شهرستان های بزرگ استان است که هیچ خط کشی و مرزبندی بین اقوام مختلف این شهرستان نبوده است و در زمینه مسائل امنیتی سیاسی کمترین مشکلات در شهرستان مرودشت وجود دارد و علیرغم وضعیت خشکسالی، در شهرستان مرودشت در مقایسه با سایر شهرستان ها وضعیت مطلوبی حکمفرماست.


    وی افزود: شرایط جسمی حیدرزاده باعث شد که بش از این نتواند به عنوان فرماندار مرودشت انجام وظیفه نماید و خودش استعفاء داد و پذیرش استعفا بعد از گذشت هفت ماه برای ما به عنوان یک مدیر چیز ثقیل و سنگینی است و استاندار به سختی استعفای وی را پذیرفت.


    در پایان علی اکبر نجیب زاده فرماندار جدید مرودشت گفت اگر همدلی نباشد توسعه اتفاق نخواهد افتاد و اگر مسئولین جزیره ای عمل کنند کار بدرستی پیش نخواهد رفت. هر اداره ای وظیفه ای ذاتی دارد که باید آنها را انجام دهند اما در تئسعه شهرستان به صورت گروهی نیز باید مشارکت داشته باشند.


    وی از مدیران شهرستان خواهش کرد طی یک هفته وضعیت موجود در بخش سخت افزار و نرم افزار و بیلان کاری خود و همچنین برنامه های آینده خودر را تحویل فرمانداری دهند تا بتوان برنامه ریزی بهتر و مدون تری جهت توسعه شهرستان داشته باشیم و اگر مدیری وضعیت اداره خود را گزارش ندهد به معنی اینست که برنامه ای برای آینده ندارد.
    در پایان متن حکم سرپرستی علی اکبر نجیب زاده قرائت و از زحمات ماشاء الله حیدرزاده تجلیل به عمل آمد.


     




    نظرات بینندگان
    ارسال نظرات
    نام
    ایمیل
    نظر*  
    کد امنیتی جمع 4 با 4
     

      - نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
    - نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.

     

     

     

     
     
    +تبلیعات در سایت مرودشت آنلاین با تعرفه های استثنائی - 09394084008
     
    1692
     
       
      logo-samandehi

    صفحه اصلی

    مدیریت سایت

    ارتباط با ما

    خبرنامه

    ایمیل

    آرشیو

    جستجو

    پیوند ها

    سفارش تبلیغات

    RSS

     

    بهترین نمایش در 768*1024     |    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرودشت آنلاین می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.    |    طراحی و تولید: H. Mokhtari