صفحه اصلی   |   www.marvdashtnama.ir   |   

 

آخرین اخبار

  • پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش مرودشت به مناسبت عید سعید فطر
  • قدرت نمایی و تيراندازي با سلاح در روز 13 فروردين//دستگیری متهمین در مرودشت
  • بلاگرها از کدام خدا سخن می‌گویند؟
  • وقتی به بوی تعفن تورم عادت کرده ایم!
  • روز قدس تحقق نابودی اسرائیل و روز حیات اسلام است
  • گزارش تصویری: راهپیمایی روز قدس در مرودشت
  • تماشا کنید: ماجرای یک سرقت بزرگ / گوزن زرد ایرانی چگونه اسرائیلی شد؟
  • تخت جمشید با بیش از 290 هزار بازدید در رتبه دوم توجه گردشگران
  • ثبت بیش از ۱۷ هزار نفر روز مسافر در مدارس مرودشت
  • عکاسی حیرت انگیز یک خلبان
  • تفرجگاه تنگ بستانک(بهشت گمشده) کامفیروز شهرستان مرودشت به میراث فرهنگی فارس واگذار شد
  • اول، بساط دلالی باید جمع شود
  • وابستگی مجامع بین المللی به غرب دلیل سکوت در برابر جنایات رژیم غاصب می باشد
  • دادستان شهرستان مرودشت از برخورد جدی و قانونی با پدیده گران‌فروشی و کم فروشی در اماکن تحت پوشش میراث فرهنگی مرودشت خبر داد.
  • بازگشایی آبراهه‌های تخت جمشید مقابل گردشگران نوروزی
  • پایان موج نخست سفرهای نوروزی / بیش از ۱۱هزار نفر از هم میهنانمان در مدارس شهرستان مرودشت اسکان موقت داده شدند
  • مجموعه جهانی تخت جمشید با ۶۶ هزار بازدید کننده تا 5 فروردین
  • فارس استان برتر کشور در اسکان مهمانان نوروزی درمدارس در پایان دور اول سفرهای نوروزی ۱۴۰۳
  • تحقق شعار سال باعث اقتدار کشور می شود
  • روایتی از عملیاتی که جهان را تکان داد
  • نقش رستم مرودشت؛ تاریخچه، جاذبه‌ها و تصاویر
  • پاسارگاد؛ بقایای تاریخ هخامنشی
  • ۱۰ هزار مسافر نوروزی لحظه تحویل سال را در تخت جمشید جشن گرفتند
  • مرد سال ورزش ایران: هادی چوووووووپان!
  • ۵۲ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در مرودشت آماده شد
  • اعلام صحت انتخابات در ۱۲ حوزه انتخابیه فارس توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید
  • رعایت شئونات دینی و اسلامی مورد توجه مردم وگردشگران باشد
  • 37 دوره مهارتی در قالب طرح افزایش نفوذ دانش در مرودشت برگزار گردید
  • درخشش بانوان مچ اندازی مرودشت در رقابت های قهرمانی ایران
  • مرودشت فاتح مسابقات قهرمانی اهداف پروازی استان فارس
  •  

     


    تودیع و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان مرودشت

     
    3955
    :كد
    چهارشنبه 15 ارديبهشت 1395

    عباس حبیبی از ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان مرودشت تودیع و مصطفی کشاورزی به عنوان رییس جدید معرفی گردید.



    به گزارش "مرودشت آنلاین" به نقل از سایت خبری مرودشت نا، مراسم تودیع و معارفه ریاست اداره ورزش و جوانان مرودشت با حضور فرماندار مرودشت و جمعی از مسئولان ورزش برگزار شد.

    عباس حبیبی بعد از سه دوره عهده دار شدن مسئولیت در تربیت بدنی سابق و اداره ورزش و جوانان شهرستان که مجموعه نزدیک به 10 سال طول کشید از ریاست اداه ورزش و جوانان مرودشت تودیع و مصطفی کشاورزی سرپرست سابق اداره ورزش و جوانان مرودشت به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد.

    فرماندار مرودشت در این آیین بیان داشت: مسئولیت و مدیریت در نظام جمهوری اسلامی به هیچ کس پیوند نخورده است و کسی که یک روز مسئولیتی را می پذیرد، بدون اینکه زمانی برای مسئولیت تعیین شده باشد باید انتظار رفتن را داشته باشد.

    ماشاء الله حیدرزاده افزود: در این مدتی که فرماندار هستم هنوز موفق نشده ام از نزدیک با ورزشکاران آشنا بشوم اما در همین زمان کوتاه در کنار ماموریت های سنگین سیاسی و اجرایی از بدو ورود، بخش اعظمی از فکر و انرژی ما را صرف خود کرد.

    حیدرزاده بیان کرد: در جلسه ای که برای ماراتن دعوت شده بودیم نمی دانستیم برای چه دعوت شده ایم و ما آنجا متوجه شدیم چنین ماموریتی قرار است در شهرستان اجرا شود و از روز پذیرفتن مسئولیت اجرای ماراتن تا روز اجرا تنها 4 روز فرصت داشتیم. در جلسه استانداری بدون اینکه وضعیت و امکانات شهرستان را رصد کنیم اجرای این ماراتن را پذیرفتیم.

    رییس شورای اداری شهرستان مرودشت بیان داشت: از صفر تا صد برنامه ماراتن در شهرستان انجام شد و با ایجاد هماهنگی بین دستگاهی کار کردیم و منتظر اعتبار بودجه هم ننشستیم و از تمام امکانات شهرستان استفاده کردیم.

    وی بیان داشت: اداره ورزش و جوانان استان در بحث ماراتن از لحاظ فکری کمک کرد و حداقل ما را شارژ می کرد و مخالفت هایی هم از روی دلسوزی وجود داشت و ما این مخالفت ها را عناد نمی دانیم.  

    وی در خصوص مسیر ماراتن هم بیان داشت: سه بار نقطه شروع و اختتامیه دستخوش تغییر قرار گرفت و برخی با این برنامه به صورت عادی برخورد می کردند و بعد از اینکه شبکه های بین المللی به پوشش آن پرداختند، مسئولین مرکزی هم متوجه شدند که یک شهرستان کوچک با بضاعت اندک توانست آبروداری کند.

    وی افزود: در یک سایت به آقای کفاشیان حمله شدیدی شده بود و آن سایت نوشته بود؛ چطور می توان امنیت یک همایش بین لمللی را در یک شهرستان کوچک تامین کرد اما نمی توان امنیت مسابقه ایران و عربستان در تهران را تامین کرد.

    وی بیان داشت: هر یک از قهرمانان شهرستان که با ورزشکاران هم رشته خود در خارج از کشور ارتباط دارند می توانند نسبت به برگزاری جام های کوچکتر با موضوع صلح و دوستی اقدام کنند و ما آمادگی کامل داریم و هماری می کنیم.

    وی به برگزاری جشنواره بین المللی اسب اصیل عرب ایرانی در هفته آخر اردیبهشت اشاره و بیان داشت: چند نفر از سفرا برای حضور در این برنامه اعلام آمادگی کردند و این برنامه از لحاظ قرب و پوشش کمتر از دو ماراتن نیست.

    حیدرزاده بیان داشت: در شهرستان حدود 80 قهرمان بین المللی وجود دارد که این تعداد به نظر من به اندازه چند استان کوچک کشور است و حدود 8 هزار تا 10 هزار ورزشکار سازمان یافته در شهرستان وجود دارد و بیش از 40هزار تا 45 هزار ورزشکار غیرسازمان یافته در این شهرستان وجود دارد و متاسفانه سرانه ورزشی روباز شهرستان 45 سانتی متر و سرانه فضاهای بسته شهرستان حدود 4 سانتی متر است و در خصوص فضاهای ورزشی در بین 29 شهرستان استان در جایگاه بیست و هشتم قرار داریم.

    وی اظهار داشت: در این شهرستان حدود 28 هیات ورزشی وجود دارد و استعداد هر یک کمتر از یک استان نیست و انتظار می رود کمیته برنامه ریزی و اداره ورزش و جوانان شهرستان و استان جهت رضایت ورزشکاران پیشنهاداتی ارائه کنند.

    حیدرزاده در خصوص امکانات ورزشی بیان داشت: در بخش های شهرستان متاسفانه یک سالن ورزشی مناسب وجود ندارد و آنچه در مرکز شهرستان و در بخش ها داریم فرسوده و در حال نابودی است و بخشی از آن به عدم حمایت استان، شهرستان، مسئولین محلی، کارخانه ها و کارگاه ها می شود.

    وی افزود: یک دستگاه مینی بوس در اختیار فرمانداری بود و در قالب معاوضه به شهرداری داده شد و از شهردار هم خواسته شده علاوه بر کارکنان، آن را در اختیار هنرمندان و ورزشکاران نیز قرار دهد.

    وی تصریح کرد: در جامعه ای که اشتغال یک معضل بزرگ است، قشر جوان و نوجوان عمده مشکلات ما را حتی در بحث اشتغال، با ورزش حل می کنند و مشکلاتی را که در پشت دغدغه بیکاری نهفته است حل می کنند.

    حیدرزاده عنوان کرد: در هیچ رشته ورزشی فعالیت نمی کنم اما سابق بر این مسئول هیات دوچرخه سواری استان بوشهر وعضو هیات مدیره تیم شاهین بوشهر، مدیر باشگاه ساحل بوشهر بوده ام.

    معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس بیان داشت: شهرستان مرودشت دومین شهر استان است و موفقیت شهرستان مرودشت در بسیاری از رشته ها از شیراز هم بالاتر است.

    علی رضایی خواستار تشکیل شورای عالی ورزش در شهرستان شد و افزود: این شورا باید به ریاست فرماندار و دبیری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان هر ماه تشکیل جلسه بدهد.

    رضایی تصریح کرد: به همان نسبت که در خصوص تربیت بدنی کار می شود در حوزه جوانان و راه اندازی سازمان های مردم نهاد و راه اندازی ستاد سازماندهی امور جوانان کار شود.

    رییس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان مرودشت بیان داشت: ورزشکاران شهرستان مرودشت در سال گذشته 34 عنوان بین المللی در رشته های مختلف کسب کردند.

    عباس حبیبی بیان داشت: تعدد قهرمانی و تداوم قهرمانی دو ویژگی بارز ورزش شهرستان است.

    حبیبی افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان باید به ادارات و نهادهای دیگر نظیر بیمارستان، نیروی انتظامی، دانشگاه، آموزش پرورش و .. هم خدمات بدهند و این سرانه ورزشی در شان مرودشت نیست.

    وی اظهار داشت: از سال 1376 که مسئولیت تربیت بدنی را بر عهده داشتم تنها مکان ورزش مرودشت استادیوم بود که آن هم متعلق به دوران قبل از انقلاب بود و ورثه از آمریکا آمده و در ایران طرح دعوی کردند و حکم هم به نفع شان صادر شد و سالها پول هایی که باید صرف ورزش شهرستان می شد به صاحبان زمین پرداخت گردید.

    وی افزود: والیبال شهرستان جهش بسیار خوبی داشته و در مسابقات لیگ برتر استان در بین شهرستان ها با اقتدار اول شد و در مسابقه نهایی با شیراز با ختلاف نزدیک نتیجه را واگذار کردند.

    وی بیان داشت: 16 تیم در لیگ تکواندو استان وجود دارد و هر هشت تیم اول، تیم های مرودشتی هستند و تیم وزنه برداری استان به جزء یک ورزشکار اعم از مربی، سرپرست و همراه همه مرودشتی هستند و با اقتدار به مقام اول رسیدند.

    وی اظهار داشت: در استان فارس پاکتر، با مرام تر، ساده تر و مودب تر از بچه های مرودشت هیچ جا ندیدم و مرحوم پدرم به من وصیت کرد که اگر قرار است در این شهر مسئولیت بگیری، طوری رفتار کن که مردم زیر تابوتت بیایند.

    مصطفی کشاورزی رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان مرودشت بیان داشت: امیدوار هستیم بتوانیم ورزش را در سبد حمایتی خانواده ها بگنجانیم و دسترسی و باید طوری عمل کنیم که خانواده ها دسترسی آسان و راحتی به امکانات و تجهیزات ورزشی داشته باشند.

    کشاورزی افزود: در کنار تجارب بزرگان ورزش و هیات های ورزشی از پایان نامه های دانشگاهی نیز استفاده خواهیم کرد و امید است بتوانیم ورزش مرودشت را به سطح اعلای خود نزدیک کنیم.

    وی اظهار داشت: بیش از ده پروژه نیمه تمام روی دست اداره ورزش و جوانان است و تکمیل این پروژه ها به 8 تا 9 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و اگر اعتبارات هم چنان قطره چکانی باشد وضعیت سختی خواهیم داشت.

    وی اذعان داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان مرودشت املاک زیادی دارد و بیش از 90 هزار متر مربع زمین در اختیار داریم و این بدون احتساب زمین ورزشی فتح آباد است که آن هم خود هشت هکتار می باشد و در روستاها بیش از 150هکتار زمین ورزشی داریم که از لحاظ ریالی مبلغ خیالی زیادی دارد و نگهداری و کنترل و صیانت از آن خیلی سخت است و ما به عنوان نماینده دولت با تمام قوا از امکانات دولتی صیانت خواهیم کرد.

    از حاشیه های این برنامه میتوان به اعتراض ورزشکاران و ورزش دوستان مرودشت به عدم حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان در مراسم تودیع و معارفه اشاره کرد.

     




    نظرات بینندگان
    ارسال نظرات
    نام
    ایمیل
    نظر*  
    کد امنیتی جمع 4 با 4
     

      - نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
    - نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.

     

     

     

     
     
    +تبلیعات در سایت مرودشت آنلاین با تعرفه های استثنائی - 09394084008
     
    2065
     
       
      logo-samandehi

    صفحه اصلی

    مدیریت سایت

    ارتباط با ما

    خبرنامه

    ایمیل

    آرشیو

    جستجو

    پیوند ها

    سفارش تبلیغات

    RSS

     

    بهترین نمایش در 768*1024     |    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرودشت آنلاین می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.    |    طراحی و تولید: H. Mokhtari