صفحه اصلی   |   www.marvdashtnama.ir   |   

 

آخرین اخبار

  • روز قدس تحقق نابودی اسرائیل و روز حیات اسلام است
  • گزارش تصویری: راهپیمایی روز قدس در مرودشت
  • تماشا کنید: ماجرای یک سرقت بزرگ / گوزن زرد ایرانی چگونه اسرائیلی شد؟
  • تخت جمشید با بیش از 290 هزار بازدید در رتبه دوم توجه گردشگران
  • ثبت بیش از ۱۷ هزار نفر روز مسافر در مدارس مرودشت
  • عکاسی حیرت انگیز یک خلبان
  • تفرجگاه تنگ بستانک(بهشت گمشده) کامفیروز شهرستان مرودشت به میراث فرهنگی فارس واگذار شد
  • اول، بساط دلالی باید جمع شود
  • وابستگی مجامع بین المللی به غرب دلیل سکوت در برابر جنایات رژیم غاصب می باشد
  • دادستان شهرستان مرودشت از برخورد جدی و قانونی با پدیده گران‌فروشی و کم فروشی در اماکن تحت پوشش میراث فرهنگی مرودشت خبر داد.
  • بازگشایی آبراهه‌های تخت جمشید مقابل گردشگران نوروزی
  • پایان موج نخست سفرهای نوروزی / بیش از ۱۱هزار نفر از هم میهنانمان در مدارس شهرستان مرودشت اسکان موقت داده شدند
  • مجموعه جهانی تخت جمشید با ۶۶ هزار بازدید کننده تا 5 فروردین
  • فارس استان برتر کشور در اسکان مهمانان نوروزی درمدارس در پایان دور اول سفرهای نوروزی ۱۴۰۳
  • تحقق شعار سال باعث اقتدار کشور می شود
  • روایتی از عملیاتی که جهان را تکان داد
  • نقش رستم مرودشت؛ تاریخچه، جاذبه‌ها و تصاویر
  • پاسارگاد؛ بقایای تاریخ هخامنشی
  • ۱۰ هزار مسافر نوروزی لحظه تحویل سال را در تخت جمشید جشن گرفتند
  • مرد سال ورزش ایران: هادی چوووووووپان!
  • ۵۲ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در مرودشت آماده شد
  • اعلام صحت انتخابات در ۱۲ حوزه انتخابیه فارس توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید
  • رعایت شئونات دینی و اسلامی مورد توجه مردم وگردشگران باشد
  • 37 دوره مهارتی در قالب طرح افزایش نفوذ دانش در مرودشت برگزار گردید
  • درخشش بانوان مچ اندازی مرودشت در رقابت های قهرمانی ایران
  • مرودشت فاتح مسابقات قهرمانی اهداف پروازی استان فارس
  • پاکسازی و درختکاری در مجموعه جهانی تخت جمشید
  • اسناد مالکیت تخت جمشید و کاخ اردشیر بابکان صادر شد
  • بنیاد شهید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش موثری دارد
  • ماموریت مجلس دوازدهم چیست؟
  •  

     


    فرماندار مرودشت معرفی شد/ حفظ امنیت اولین اولویت فرماندار جدید

     
    3597
    :كد
    جمعه 4 دى 1394

    ماشاء الله حیدر زاده فرماندار جدید مرودشت گفت: باید با استفاده از موقعیت برجسته شهرستان مرودشت زمینه رشد و توسعه روز افزون آن را فراهم آوریم.



    به گزارش سایت خبری مرودشت نا، شش ماه پس از استعفای سید یداله حسینی از فرمانداری مرودشت و انتخاب محمد رسول زارع به عنوان سرپرست فرمانداری، ماشاء الله حیدرزاده به عنوان فرماندار مرودشت انتخاب و در شورای اداری معارفه گردید.

    محمد رسول زارع که در این مدت سرپرستی فرمانداری مرودشت را عهده دار بود بیان داشت: امید است با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، در راستای سیاست دولت تدبیر و امید و با تدبیر شایسته فرماندار و با همکاری ادارات مرودشت بتوان زمینه نشاط و شادابی، وحدت و یکپارچگی مردم را فراهم کرد.

    زارع افزود: در آستانه دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز قرار گرفته ایم و امیدوار هستیم که با مدیریت شایسته فرماندار و همکاری و همدلی همه دستگاه های نظارتی اجرایی بتوانیم انتخاباتی پرشور و سالم برگزار کنیم.

    امام جمعه مرودشت در خصوص ویژگی نظام ولایی بیان داشت: در این نظام هر مسئولیتی در قالب مقبولیت و مشروعیت معنا پیدا می کند. مشروعیت بسیار مهم و حساس است و اگر مسئولی بتواند همه آرا مردم را کسب کند اما از مصدر و جایگاه  ولایت فقیه نتواند مشروعیت پیدا کند در حقیقت اعتباری ندارد. استاندار هم زمانی مشروعیت پیدا می کند که دستش در دست نماینده ولی فقیه در استان باشد و این مهم در خصوص فرمانداران در شهرستان ها هم صدق می کند.

    ماشا الله حیدرزاده فرماندار مرودشت

    حجت الاسلام و المسلمین قنبرعلی احمدی افزود: فرماندار باید حاکمیت را ببیند و بر اساس شاخص حاکمیت حرکت کند. اگر فرماندار در مسیر حاکمیت و اصل ولایت فقیه حرکت کند قطعا آسیبی نخواهد دید و آسیب های جنبی را می تواند پشت سر بگذارد اما چنانچه از اصل حاکمیت خارج شود یا با اصل حاکمیت زاویه پیدا کند و تنها جنبه جمهوریت را و خواسته های عده ای از افراد را دریابد، قطعا این مدیر نمی تواند به آن جایگاه و مدیریتی که باید در شهر داشته باشد دست پیدا کند .

    احمدی تصریح کرد: برخی حساس شده اند که فرمانداری که در این شهرستان معرفی شده یک مقدار گرایش افراطی نسبت به اصلاح طلب دارد لذا بهتر است که در انی جلسه به درستی تبیین شود  که فرماندار معرفی شده از چه خانواده ای هست و در دفاع مقدس چه نقشی داشته و در بحث فتنه 88 چه موضع گیری داشته است.

    وی اظهار داشت: ما از سلایق مختلف که در مسیر اعتدال قرار داشته باشند ابایی نداریم  و فکر و سلیقه ای که به اصول انقلاب، آرمان های امام، ارزش های اسلامی، خون شهدا و اصل ولایت فقیه احترام بگذارد مشکلی ندارد.

    حیدرزاده فرماندار جدید مرودشت

    خطیب جمعه مرودشت بیان داشت: جامعه تک صدایی را قبول ندارم و در سخنران هایی که در کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه از من سوال شد و اعتقاد من بر این است که استفاده از سخنران های درون نظام مشکلی ندارد.

     وی افزود: در شهرستان مرودشت نیروی انسانی خوبی وجود دارد و در حوزه های مختلف نظیر گردشگری و صنعت و کشاورزی منابع و ظرفیت های خوبی وجود د دارد.

    وی خاطر نشان کرد: در بخش صنعت و گردشگری تقریبا  یک رکود ایجاد شده است و مردم از نمادهای تاریخی مرودشت به صورت سنتی استفاده می کنند و نیاز است که این بخش های مختلف راه بیفتد و لازمه آن برخورداری از دانش و تجربه کافی در کنار تعهد است.

    وی افزود: ما در مرکز استان هم دعواها و مشاجراتی داریم که نیازی نیست و می توان اینها را حل کرد و نباید برای چیزهای جزئی مشاجره کرد و وقت متخصصان را صرف این کارها کرد.

    وی افزود: ما از دولت ا حمایت کرده و دفاع واقع بینانه و نقد منصفانه را در دستور کار خود قرار می دهیم.

    نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شهرستان مرودشت در طول دفاع مقدس 1200 شهید سرافراز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده و بیش از 6 درصد جانبازان استان فارس در مرودشت زندگی می کنند و شهرستان مرودشت در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در اداره جنگ ایفا کرده است.

    برومندی نماینده مرودشت در کنار حیدرزاده فرماندار جدید

    محمد مهدی برومندی افزود: حوزه علمیه مرودشت نیز از سابقه مناسبی برخوردار است و با مدیریت شایسته آیت الله موسوی نژاد توانسته است طلبه های بسیار نامداری را در کشور تربیت نماید.

    برومندی تصریح کرد: شهرستان مرودشت یک شهرستان پرآوازه دانشگاهی است و تعداد دانشجویان این شهرستان قریب به 40 هزار نفر است.

    وی افزود: نخستین پتروشیمی خاورمیانه در شهرستان مرودشت ساخته شده و با افتتاح پتروشیمی شهدای مرودشت به زودی یک گام بلند در توسعه کشور برداشته خواهد شد و در تولید اغلب محصولات پتروشیمی در کشور بی نیاز خواهیم داشت.

    وی اظهار داشت: میزان مالیااتی که مردم و کاسبان مرودشت به خزانه دولت واریز می کنند از برخی از استان های کشور بیشتر است.

    وی بیان داشت: کار کردن در شرایط امروز بسیار سخت است و وقتی نمی توانیم کاری را به دلیل تنگناهای بودجه ای انجام دهیم حداقل باید با روی گشاده و احترام هر چه بیشتر با مردم برخورد کنیم.

    معارفه فرماندار مرودشت

    وی اذعان داشت: شهرستان مرودشت یک شهرستان بسیار پر ظرفیت است و مردمانی ولایتمدار و بزرگ، فهیم و صبور دارد که مشکلات را می بینند و شرایط امروز کشور و دولت را هم درک می کنند.

    برومندی گفت: یکی از ظرفیت های بزرگ شهرستان مرودشت بحث گردشگری است که تاکنون مورد غفلت واقع شده است به طور مثال تا سال 94 تخت جمشید و پاسارگاد هیچ ردیف بودجه ای مستقلی نداشته و با سفر رییس میراث فرهنگی کشور و معاون رییس جمهور، تخت جمشید در بودجه 94 ردیف بودجه ای مستقل پیدا کرده است.

    وی عنوان کرد: مجوز شهرک صنعتی شیمی و پتروشیمی مرودشت اخذ شده و در مرحله خرید زمین است اما در مرودشت صنایع مرده ای هم وجود دارد که مورد انتقاد مردم و امام جمعه  است و کارخانه آزمایش یکی از کارخانه هایی است که در سال 84-85 واگذار به گروه پیام واگذار شده است. این گروه صاحب 24 ارخانه در کشور شدند و سند یکی را گرو دیگری گذاشته اند و وام های میلیاردی گرفته اند و امروز به شهرداریها و بانک ها بدهکار هستند. برای نجات آزمایش گروه صنعتی پیام باید از آزمایش کنار برود و هیات حمایت دولتی شکل بگیرد.

    القاصی مهر فرمانده نیرو انتظامی مرودشت در کنار نادر امیدوار رییس شورای شهر مرودشت

    معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس بیان داشت: منشا بسیاری از مصیبت ها و مشکلاتی که امروز جامعه جهانی را آزار می دهد و سبب سفک دماء انسان های زیادی شده است بی اخلاقی است.

    هادی پژوهش جهرمی عنوان کرد: باید تلاش کنیم خطاهایمان را به حداقل برسانیم تا بتوانیم شان نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنیم.

    پژوهش جهرمی افزود: منکر وجود مشکلات در کشور و اشکال در کار برخی مدیران نیستم و تذکر و یادآوری و نصیحت می تواند ما را در مسیر اصلی قرار دهد و خود ما هم باید مراقبت کنیم.

    وی افزود: انتخاب مدیران بر اساس پاک دستی، سلامت نفس، اعتقاد و التزام صورت گرفته و خواهد گرفت.

    وی اذعان داشت: همه نگاه ها زمانی مثبت است که در جهت خدمت بهه نظام  و خدمت به مردم باشد.

    وی گفت: کسانی که قائل به عدم حضور مردم هستند، انقلاب را درک نکردند چرا که تمام ارکان نظام با رای مردم است.

    سید یحیی هاشمی استانداری فارس

    وی افزود: یک حزب نباید فکر کند مملکت متعلق به گروهی خاص است و بحث هایی نظیر این که مملکت به اصولگرا یا اصلاح طلب تعلق دارد و اینکه اصولگراها از اصلاح طلب ها متدین تر هستند به نفع جامعه نیست و مشکلات مردم را حل نمی کند. دینداری در همه ارکان نظام و همه اقشار وجود دارد البته حساب کسانی که اهل تندروی هستند و دل در گرو نظام ندارند جداست.

    وی افزود: فرماندار مرودشت در خانواده ای مذهبی و تحت نظر روحانیت پرورش یافته و  در دوران دفاع مقدس سه سال افتخار عضویت در سپاه را داشته است و 36 ماه در جبهه حضور داشته و برادرشهید، فرزند شهید و جانباز جنگ است.

    وی بیان داشت: اگر یک فکر و یک جریان را قبول ندارید، مرتکب بی تقوایی هم نشوید. از روزی که حیدرزاده به عنوان فرماندار مرودشت مطرح شد خیلی ها نشستند و حرف هایی مطرح کردند اما باید گفت فردای قیامتی هم در کار است.

    امام جمعه مرودشت و فرماندار جدید مرودشت

    پژوهش جهرمی بیان داشت: حیدرزاده مشاور شرکت عمران شهر جدید صدرا بوده است و فرمانداری گناوه و تنگستان را در کارنامه خود دارد و به عنوان مدیر کل تعاون بوشهر، بخشدار مرکزی بوشهر و دلوار، شهردار کنگان، شهردار بندر ریگ بوده  و مسئول ستاد تجهیزات کل آموزش و پرورش استان بوشهر انجام وظیفه کرده است.

    وی افزود: شهرستان مرودشت استان کوچک شده ای از فارس است. پتانسیل های نهفته مرودشت باید به روز تبدیل شود و آنچه که بالفعل است باید تقویت شود.

    وی در خصوص انتخابات بیان داشت: وظیفه ما این است که بستر حضور همه اقشار و همه گروه ها را در انتخابات فراهم کنیم و از طرفی هم تضمین سلامت انتخابات را به مردم بدهیم. سلامت انتخابات به رعایت قانون و قانون مداری است. ما به عنوان مجریان قانون بی طرفی مان را حفظ کردیم و حفظ خواهیم کرد.

    آیت الله موسوی نزاد رییس حوزه علمیه مرودشت

    فرماندار مرودشت در ابتدا به مشکلات کشور اشاره و بیان داشت: بخشی از مشکلات کشور مشکلاتی است که به واسطه تحریم های ظالمانه در سال های گذشته به وجود آمده است و باعث شده انواع تنگناها بر کشورمان تحمیل شود.

    ماشاء الله حیدرزاده افزود: با هدایت مقام معظم رهبری و انگشتان گره گشای دولت تدبیر و امید و با درایت مثال زدنی وزیر امور خارجه گره ها در حال گشودن است و امیدوار هستیم با گذشت زمان بتوانیم مشکلات انبوهی را که در اثر تحریم ها به وجود آمده از سر راه برداریم.

    حیدرزاده فرماندار جدید مرودشت

    حیدرزاده اظهار داشت: در مدت حضورم در این شهرستان آنچه را که در توان خویش دارم برای گذر از مشکلات به کار خواهم گرفت و در این راه دست همکاری به سوی همه دلسوزان شهرستان اعم از شهروندان، مقامات مسئول، اقشار تحصیل کرده، مسئولان  و رسانه ها دراز می کنم.

    وی بیان داشت: همگی به موقعیت ممتاز شهرستان مرودشت واقف هستیم و این موقعیت ممتاز هم به لحاظ موقعیت طبیعی و هم به لحاظ پیشینیه تاریخی نصیب این شهرستان شده است. همه ما باید با قدردانی از موقعیت برجسته شهرستان مرودشت زمینه رشد و توسعه روز افزون آن را فراهم آوریم.

    مراسم معارفه فرماندار مرودشت

    وی تصریح کرد: یکی از زمینه های رشد و توسعه شهرستان، کشاورزی است و آنچه امروز بیش از هر زمان دیگری لازم است نوآوری و نوسازی صنایع تبدیلی است که می تواند با بهره برداری بهینه از آب و زمین، در رشد کمی و کیفی محصولات کشاورزی کارآمد باشد. و هم با ایجاد صنایع تبدیلی می توان بخشی ازمحصولات مازاد را با تبدیل فرآوری در جهت تولید ثروت به کار گرفت.

    وی افزود: زمینه دیگر توسعه شهرستان موقعیت دامداری است که وظیفه آن بر دوش عشایر است و همه ما وظیفه داریم با درک حال و روز آنها و مشکلاتی که به واسطه خشکسالی برای آنها به وجود آمده، وضعیت معیشت آنها را بهبود بخشیم.

    حیدرزاده فرماندار مرودشت

    وی بیان داشت: یکی دیگر از راه های توسعه شهرستان صنایع دستی و صنعت است که با گردشگری و کشاوزی سه ضلع یک مثلث را تشکیل می دهند و با هم مرتبط هستند به طوری که سرمایه گذاری در یکی به رشد و توسعه دو ضلع دیگر منجر می شود.

    وی تصریح کرد: جذب گردشگر تنها در سایه امنیت محقق می شود و تمام تاکید من با اقتدار کامل بر حفظ امینت و ایجاد فضای آرام و همدلانه در بین شهروندان است. ما همه مسلمان و هم وطن هستیم و باید با وجود سلایق مختلف به سلایق هم احترام بگذاریم و در رقابت ها اول خدا و سپس مصلحت عمومی را در نظر بگیریم.

    وی افزود: ایجاد فضای آرام و همدلانه اولویت نخست اینجانب است و  ما تلاش خود را خواهیم کرد که مجریانی سالم و بی طرف برای انتخابات باشیم. فارغ از اینکه چه کسی برنده نهایی انتخابات می شود به برگزاری انتخاباتی همراه با نظم، آرامش و سلامت می اندیشیم و معتقد هستیم رضایت خداوند در سایه رضایت مردم به دست می آید. 




    نظرات بینندگان
    ارسال نظرات
    نام
    ایمیل
    نظر*  
    کد امنیتی جمع 4 با 4
     

      - نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
    - نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.

     

     

     

     
     
    +تبلیعات در سایت مرودشت آنلاین با تعرفه های استثنائی - 09394084008
     
    1827
     
       
      logo-samandehi

    صفحه اصلی

    مدیریت سایت

    ارتباط با ما

    خبرنامه

    ایمیل

    آرشیو

    جستجو

    پیوند ها

    سفارش تبلیغات

    RSS

     

    بهترین نمایش در 768*1024     |    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرودشت آنلاین می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.    |    طراحی و تولید: H. Mokhtari