صفحه اصلی   |   www.marvdashtnama.ir   |   

 

آخرین اخبار

  • پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش مرودشت به مناسبت عید سعید فطر
  • قدرت نمایی و تيراندازي با سلاح در روز 13 فروردين//دستگیری متهمین در مرودشت
  • بلاگرها از کدام خدا سخن می‌گویند؟
  • وقتی به بوی تعفن تورم عادت کرده ایم!
  • روز قدس تحقق نابودی اسرائیل و روز حیات اسلام است
  • گزارش تصویری: راهپیمایی روز قدس در مرودشت
  • تماشا کنید: ماجرای یک سرقت بزرگ / گوزن زرد ایرانی چگونه اسرائیلی شد؟
  • تخت جمشید با بیش از 290 هزار بازدید در رتبه دوم توجه گردشگران
  • ثبت بیش از ۱۷ هزار نفر روز مسافر در مدارس مرودشت
  • عکاسی حیرت انگیز یک خلبان
  • تفرجگاه تنگ بستانک(بهشت گمشده) کامفیروز شهرستان مرودشت به میراث فرهنگی فارس واگذار شد
  • اول، بساط دلالی باید جمع شود
  • وابستگی مجامع بین المللی به غرب دلیل سکوت در برابر جنایات رژیم غاصب می باشد
  • دادستان شهرستان مرودشت از برخورد جدی و قانونی با پدیده گران‌فروشی و کم فروشی در اماکن تحت پوشش میراث فرهنگی مرودشت خبر داد.
  • بازگشایی آبراهه‌های تخت جمشید مقابل گردشگران نوروزی
  • پایان موج نخست سفرهای نوروزی / بیش از ۱۱هزار نفر از هم میهنانمان در مدارس شهرستان مرودشت اسکان موقت داده شدند
  • مجموعه جهانی تخت جمشید با ۶۶ هزار بازدید کننده تا 5 فروردین
  • فارس استان برتر کشور در اسکان مهمانان نوروزی درمدارس در پایان دور اول سفرهای نوروزی ۱۴۰۳
  • تحقق شعار سال باعث اقتدار کشور می شود
  • روایتی از عملیاتی که جهان را تکان داد
  • نقش رستم مرودشت؛ تاریخچه، جاذبه‌ها و تصاویر
  • پاسارگاد؛ بقایای تاریخ هخامنشی
  • ۱۰ هزار مسافر نوروزی لحظه تحویل سال را در تخت جمشید جشن گرفتند
  • مرد سال ورزش ایران: هادی چوووووووپان!
  • ۵۲ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در مرودشت آماده شد
  • اعلام صحت انتخابات در ۱۲ حوزه انتخابیه فارس توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید
  • رعایت شئونات دینی و اسلامی مورد توجه مردم وگردشگران باشد
  • 37 دوره مهارتی در قالب طرح افزایش نفوذ دانش در مرودشت برگزار گردید
  • درخشش بانوان مچ اندازی مرودشت در رقابت های قهرمانی ایران
  • مرودشت فاتح مسابقات قهرمانی اهداف پروازی استان فارس
  •  

     

    مراسم تودیع و معارفه شهردار مرودشت برگزار شد؛
    سید منصور جعفری رسما شهردار مرودشت شد+تصاویر

     
    3458
    :كد
    دوشنبه 18 آبان 1394

    در جلسه شورای اداری مرودشت، داریوش احمدی تودیع و سید منصور جعفری به عنوان شهردار مرودشت منصوب گردید.



    به گزارش"مرودشت آنلاین"مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید شهرمرودشت با حضور علیرضا بیات پور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس و مسئولین ادارات وارگانهای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.
    در جلسه شورای اداری آبان ماه شهر مرودشت، طی حکمی داریوش احمدی شهردار سابق مرودشت تودیع و سید منصور جعفری معاون امور عمرانی سابق فرمانداری مرودشت به عنوان شهردار مرودشت معرفی شد.


    در ابتدای جلسه سرپرست فرمانداری مرودشت به دلیل حضور نماینده مرودشت در کشور لتونی پیام نماینده  را قرائت نمود.

     

    شورا از ابتدای انقلاب مورد توجه بنیانگذار انقلاب اسلامی بود

     

    سرپرست فرمانداری مرودشت بیان داشت: شورای اسلامی نمادی از جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که شورا از ابتدای انقلاب مورد توجه بنیانگذار انقلاب اسلامی بود.
    محمد رسول زارع افزود: توسعه همه جانبه شهر، ایجاد زیر ساخت های اساسی در مسیر رسیدن به یک شهر سالم، احیاء ظرفیت های عظیم فرهنگی، تکریم مردم و تعظیم شعائر مذهبی از جمله مواردی است که مجموعه شورای شهر و شهرداری باید  به آن توجه  و برای بهبود وضعیت خدمات شهری، فرهنگی، مذهبی و ورزشی در سطح شهر تلاش نمایند.

     

    خسارتهایی که شهر با نبود شهردار متحمل شده را جبران کنیم

     


    امام جمعه موقت مرودشت بیان داشت: مراسم تودیع و معارفه در جهان همواره اتفاق می افتد اما آنچه مهم است برای هر مسئولی این است که کارش را برای رضای خدا انجام دهد و به همه افراد جامعه به یک نظر توجه داشته باشد

    حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری افزود: باید از اختلافاتی که  بعضی مواقع لطماتی به شهر وارد می کند را جلوگیری و  دامنه این اختلافات را کوتاه کرد.
    کلانتری بیان داشت:  با انتخاب شهردار جدید باید خسارتهایی که شهر تا حالا با نبود شهردار متحمل شده است را جبران کنیم. وی با اشاره به عقب افتادن حقوق کارگران روز مزد شهرداری از شهردار جدید خواست به این امر توجه ویژه ای داشته باشد.

    وضعیت مالی شهرداری وضعیت خوبی نیست
    رییس شورای اسلامی شهر مرودشت با اشاره به اهمیت شورا بیان داشت: به دلیل شان بالای شورا  قرآن کریم سه آیه در اصل شورا و مشورت بیان کرده است.
    نادر امیدوار افزود: اگر در جامعه ای بر اساس مشورت عمل نشود آن جامعه در تب و تاب خودمحوری خواهد سوخت و  در جامعه ای که در آن همفکری و نظرخواهی و مشورت باشد بهترین راه ها گشوده خواهد شد.
    وی یکی از معضلات اصلی 32  شهردار قبلی مرودشت  را آسفالت عنوان کرد که  در این دوره  در بحث آسفالت انقلابی پدید آمد.
    وی بیان داشت: در این دوره منابع مالی نسبتا خوبی در اختیار داشتیم که این منابع مالی در چند بخش بود و بخشی از آن، ناشی از پرداخت عوارض مردم بود و بخشی از آن منابع مالی ناشی از ارزش افزوده ها بود که پتروشیمی در این زمینه حمایت خوبی داشت و از پیگیری های مهندس برمندی در این زمینه تقدیر می کنم و بخش دیگری از منابع از طریق پلاک 101 بود که چندین سال برای پرونده از طریق اداره راه و شهرسازی اقدام کردند و منابع بسیار خوبی داشت و ما در خصوص پلاک 101 پرونده های انگشت شماری داشتیم و بعد از آن پرونده های بسیاری وارد شهرداری شد و در اینجا هم لازم است از مهندس برومندی تقدیر شود.

     


    وی به وضعیت فعلی منابع مالی شهرداری اشاره و گفت:  وضعیت مالی شهرداری وضعیت خوبی نیست و شهرداری باید به دنبال منابع پایدار باشد  و حمایت همه جانبه برای دستیابی به منابع پایدار ضروری است که  از دستگاههای مسئول در این امر تقاضای کمک داریم.
    وی بیان داشت: اخیرا با کمک نماینده مرودشت و پیگیری های سرپرست شهرداری از طریق وزارت راه و شهرسازی مقدار 3600 تن قیر رایگان در سازمان تایید شده که با امضای مسیرها این قیر تحویل داده شده و ارزش این مقدار قیر رایگان بالغ بر چهار میلیارد تومان می باشد که از شهردار جدید انتظار می رود با پیگیری های خود بتواند مقادیر دیگری را نیز عملیاتی نماید.
    رییس شورای شهر مرودشت به انتقاد از عملکرد نشریه با هم سازان بیان داشت: نشریه با هم سازان اخیرا مطلبی را بر علیه مدیران دلسوز شهرستان چاپ کرده و با اهداف اتخاباتی سعی دارد فضای شهر را مهندسی نماید و بنده از سرپرست فرمانداری و دستگاه های قضایی عاجزانه تقاضا دارم به این امر رسیدگی کنند چرا که این نشریه واقعا امنیت شهر را به هم ریخته و چندی پیش هم علیه دانشگاه آزاد و علوم تحقیقات مطالب کذبی را منتشر کرد که اکثرا غیرواقعی و سیاه نمایی بود و اخیرا هم مطلبی منتشر کرده و حتی حکم هم صادر کردند و تلاش می کنند اغلب مدیران فعال این شهر را که از بچه های بومی، پر تلاش و زحمت کش این شهر هستند با سیاه نمایی تخریب و تضعیف نمایند و این در حالی است که تضعیف مدیران تضعیف نظام است.

     

    برای حسابرسی زمان خود، به شورا نامه زدیم

     

    شهردار سابق مرودشت بیان داشت:اگر کاری در شهر شد ابتدا با لطف خدا بوده و بعد در سایه همدلی و همزبانی با شورای شهر بوده است.
    داریوش احمدی افزود: علی کرم مختاری در موارد نیمه بحرانی شورا اتحاد را بین اعضای شورا به وجود می آورد که همیشه برای ما حکم بزرگتر را داشت.


    احمدی گفت: . اگر مدیری بیاید و بگوید پول نیست و من می خواهم کار کنم قطعا آن مدیر مدیر نیست.  وی رمز موفقیت نسبی خود را این دانست در حالی که پولی درکار نبود از کمترین امکانات بیشترین استفاده را بردیم.
    وی با اشاره به پولهای وارده به شهرداری ادامه داد:  بعضی ها اعلام کردند مبالغی عبارت از 12،15، 18، 21 میلیارد به شهرداری وارد شده است  که  من این را تکذیب می کنم و چنین چیزی وجود نداشته است.
    احمدی اذعان داشت: وقت مدیدیت کوتاه است و باید در این مدت کوتاه برای رضای خدا کار کرد.
    وی در خصوص هزینه های شهرداری در رستوران بیان داشت: ما به ناچاربه کارگران بخش آسفالت ناهار می دادیم و این بدین خاطر بود که کارگر وقتی به خانه می رفت قصد برگشت نداشت و در نتیجه آسفالت سرد شده و کیفیت خود را از دست می داد که با مبلغ 350 میلیون تومن قطعا تفاوت زیادی دارد و از آن مبلغ 96 ممیلیون تومان برای ما قابل بررسی است و بقیه مبالغ را  تکذیب می کنم و چهل و پنج میلیون تومان آن برای زمان قبل است و 140 میلیون تومان آن برای جشن و پذیرایی است که قابل ارائه است.
    وی بیان داشت: ما برای حسابرسی زمان خود، به شورا نامه زدیم که به خاطر انتخاب شهردار تاکنون وقت نکرده اند انجام دهند و ان شاء الله انجام گردد تا ما بتوانیم با شفافیت برای مردم سخن بگوییم.

     

    اعتراض شیخ اسماعیل زارع بعد از پایان سخنان شهردار سابق

     

    حجت الاسلام و المسلمین محمداسماعیل زارع رییس سازمان تبلیغات اسلامی مرودشت پس از پایان سخنان احمدی با واکنش تند خود بیان داشت: از ابتدای جلسه نفهمیدیم در جلسه تودیع و معارفه نشستیم یا در جلسه دروغگویی ها و تکذیب ها و انکار ها و تاییدها  و از مسئولان حاضر در جلسه خواست تا با آبروی شهر بازی نکنند و حیثیت شهر را بر باد ندهند.

     

     

    مرودشت رویکرد اقتصادی خود را به سمت صنعت توریست سوق دهد

     

    مدیر کل امور شهری و شوراها در استانداری فارس بیان داشت:  شهرداری ها به منزله قلب شهر هستند و وقتی خللی در شهر ایجاد می شود مردم متوجه حضور شهرداری می شوند.
    علیرضا بیات پور افزود: شهر مرودشت با توجه به همجواری با تخت جمشید بزرگترین فرصت و الزام را برای پیشرفت دارد و امروز شهر مرودشت باید جزء مهمترین شهرهای توریستی کشور باشد.

    بیات پور اظهار داشت: شهر مرودشت علاوه بر مردم خود پذیرای مهمانان دیگری  از سایر نقاط ایران  و کشورهای خارجی می باشد که صنعت توریست  در این شهر نیازمند نگاه جدی مسئولین می باشد .
    وی تصریح کرد: مرودشت با نحوه کشاورزی ای که در آن رونق دارد  و با توجه به محدودیت های منابع کشاورزی ناگزیر هست که رویکرد اقتصادی خود را به سمت صنعت توریت سوق دهد.
    وی افزود: اگر مدیری شب به خانه رود و به حسرت و ندامت گرفتار نگردد می توان گفت مدیر خوشبختی است.

     

    رعایت پاکدستی ، کوشش خلاقانه و تلاش بی وقفه، خواسته من از کارمندان شهرداری می باشد

     

    شهردار جدید مرودشت بیان داشت: در مرودشت 176 هکتار بافت فرسود شهری و  9 مرحله ناکارآمد و غیر رسمی وجود دارد که قابل دریافت هیچ گونه خدماتی نیستند.

     

    سید منصور جعفری  با اشاره به جایگاه تعاملی شورای شهر و شهرداری بیان داشت: اگر دست در دست هم دهیم می توانیم مشکلات شهر را بهتر حل کنیم و شورای شهر چهارم نشان داد که یکدست و هم رای بودن خیلی وقتها هم جواب نمی دهد و اگر اختلاف نظر هم باشد می تواند برای پیشرفت شهر مثمر ثمر باشد.
    جعفری گفت:  در مسائل شهر باید احساسات را کنار بگذاریم و واقعیت هارا پذیراباشیم .
    وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی در شهرداری ها  باید رویکرد به سمت اقتصاد حسابداری ها باشد و جلوی هزینه های اضافی گرفته شود
    وی رعایت پاکدستی ، کوشش خلاقانه و تلاش بی وقفه را خواسته خود از کارمندانش دانست بااشاره به جایگاه و اهمیت شورا از آنها خواست به تک تک اعضای شورای شهر احترام بگذارند.

     

    در پایان حکم انتصاب شهردار جدید قرائت گردید و سید منصور جعفری این حکم را از دست حاج آقا کلانتری دریافت کرد همچنین از زحمات داریوش احمدی شهردار سابق مرودشت و محمد رضا زارعی سرپرست شهرداری تقدیر و تشکر به عمل آمد.
     

    انتهای پیام




    نظرات بینندگان
    ارسال نظرات
    نام
    ایمیل
    نظر*  
    کد امنیتی جمع 4 با 4
     

      - نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
    - نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.

     

     

     

     
     
    +تبلیعات در سایت مرودشت آنلاین با تعرفه های استثنائی - 09394084008
     
    2362
     
       
      logo-samandehi

    صفحه اصلی

    مدیریت سایت

    ارتباط با ما

    خبرنامه

    ایمیل

    آرشیو

    جستجو

    پیوند ها

    سفارش تبلیغات

    RSS

     

    بهترین نمایش در 768*1024     |    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرودشت آنلاین می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.    |    طراحی و تولید: H. Mokhtari