صفحه اصلی   |   www.marvdashtnama.ir   |   

 

آخرین اخبار

  • پایان موج نخست سفرهای نوروزی / بیش از ۱۱هزار نفر از هم میهنانمان در مدارس شهرستان مرودشت اسکان موقت داده شدند
  • مجموعه جهانی تخت جمشید با ۶۶ هزار بازدید کننده تا 5 فروردین
  • فارس استان برتر کشور در اسکان مهمانان نوروزی درمدارس در پایان دور اول سفرهای نوروزی ۱۴۰۳
  • تحقق شعار سال باعث اقتدار کشور می شود
  • روایتی از عملیاتی که جهان را تکان داد
  • نقش رستم مرودشت؛ تاریخچه، جاذبه‌ها و تصاویر
  • پاسارگاد؛ بقایای تاریخ هخامنشی
  • ۱۰ هزار مسافر نوروزی لحظه تحویل سال را در تخت جمشید جشن گرفتند
  • مرد سال ورزش ایران: هادی چوووووووپان!
  • ۵۲ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در مرودشت آماده شد
  • اعلام صحت انتخابات در ۱۲ حوزه انتخابیه فارس توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید
  • رعایت شئونات دینی و اسلامی مورد توجه مردم وگردشگران باشد
  • 37 دوره مهارتی در قالب طرح افزایش نفوذ دانش در مرودشت برگزار گردید
  • درخشش بانوان مچ اندازی مرودشت در رقابت های قهرمانی ایران
  • مرودشت فاتح مسابقات قهرمانی اهداف پروازی استان فارس
  • پاکسازی و درختکاری در مجموعه جهانی تخت جمشید
  • اسناد مالکیت تخت جمشید و کاخ اردشیر بابکان صادر شد
  • بنیاد شهید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش موثری دارد
  • ماموریت مجلس دوازدهم چیست؟
  • چند نصیحت برادرانه به تازه انتخاب شدگان
  • گزارش تصویری: حضور مردم مرودشت در پای صندوق رای + جشن رای اولی ها در دبیرستان دخترانه شاهد و فرزانگان
  • کشف رد پای انسان‌های ۱۴ هزار ساله در ارسنجان
  • انتخابات مجلس در حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشید. + آرای همه نامزدها
  • یک باند خرید و فروش آراء در مرودشت بازداشت شد
  • ممنوعیت استقرار غرفه ها در مسیر اصلی تخت جمشید مرودشت در ایام نوروز
  • اعلام آمادگی یک سرمایه گذار برای ساماندهی مجموعه‌ی میراث جهانی تخت جمشید مرودشت با ۱۰هزار میلیارد ریالی
  • درخشش شطرنج باز مرودشتی در مسابقات بین المللی کاسپین
  • قهرمانی سعید رزمیان در مسابقات پرورش اندام کشور
  • بهره برداری از بیش از ۵٠ پروژه عمرانی
  • جهاد تبیین اولویت اصلی نامزدها باشد
  •  

     


    افتتاح پروزه 1040 واحدی مسکن مهر مرودشت

    2617
    :كد
    چهارشنبه 12 شهريور 1393

    پروزه 1040 واحدی مسکن مهر مرودشت (روبروی دادگستری) با حضور حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افتتاح شد.



     

    مرودشت آنلاین: اصغری مهرآبادی در مراسم افتتاح پروژه 1040 واحدی مسکن مهر در مرودشت  گفت: با توجه به این که 400 هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور در مرحله نازک کاری است و عملیات ساخت آنها در ماه های آینده به اتمام می رسد، برنامه ریزی صورت گرفته است تا پایان سال 93 افزون بر 700 هزار واحد مسکن مهر دیگر را به بهره برداری برسانیم.

     

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اظهار کرد: در صورتی که مبلغ تسهیلات مسکن مهر از 250 میلیون ریال کنونی به 300 میلیون ریال افزایش یابد، می توان گفت که همه طرح های مسکن مهر در سراسر کشور تا پایان سال 94 به بهره برداری خواهد رسید.

     

    وی با اشاره به بازدید از طرح های مسکن مهر در استان فارس و دیگر نقاط کشور گفت: پروژه های مسکن مهر استان فارس از کیفیت بهتری نسبت به دیگر نقاط کشور برخوردار است و در اجرای این طرح ها خوب عمل شده است.

     

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس نیز در این آیین گفت: ساخت مسکن با هر نامی مقدس است به ویژه آن که معیارهای شهری، اجتماعی و فرهنگی بر آن حاکم باشد.

     

    همچنین مدیرکل راه و شهرسازی فارس در این آیین گفت: از 120 هزار واحد مسکن مهر که از ابتدای شروع این طرح در استان ساخت آنها در دستور کار قرار گرفته بود تاکنون بیش از 60 هزار طرح یعنی افزون بر 50 درصد طرح به بهره برداری رسیده است.

     

    هوشنگ عشایری گفت: شمار زیادی از واحدهای ساخته شده به خاطر فراهم نشدن تاسیسات زیربنایی مانند آب، برق و گاز قابل افتتاح و تحویل به متقاضیان نیست و در صورتی که این گونه زیرساخت ها تکمیل شود می توان تا پایان سال 93 واحدهای باقیمانده مسکن مهر استان را به مردم تحویل داد.

     

    وی همچنین اضافه کرد: پروژه مسکن مهر مرودشت به یقین زیباترین پروژه مسکن مهر در استان فارس و به جرات در کل ایران است. زمین ۱۱ هکتاری این پروژه به این علت که سازمان زمین شهری در مرودشت زمینی نداشت خریداری شد و زمین ورزشی و فضای سبز در حاشیه پروژه احداث شد و فضای مفید هر آپارتمان ۸۶ متر مربع است.

     

    همچنین سید ید الله حسینی فرماندار مرودشت گفت: امیدواریم با توجه به منویات مقام معظم رهبری که تاکید بر تکمیل این پروژه ها دارند و با جهت گیری های رییس جمهور و دولت بتوانیم تا پایان سال پروژه مسکن مهر ۱۲۸۰ واحدی مرودشت را نیز به مردم شریف این شهرستان اهدا کنیم.

     

    مهندس برومندی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: تلاش خواهد شد تا فاز دوم پروژه مسکن مهر مرودشت هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.

     

    وی نیز ضمن تشکر از وزیر راه و شهر سازی بیان کرد: در حوزه انتخابی ما کارهای خوبی در زمینه مسکن مهر ، راه ها در حال اجراست و در شرایط بسیار بد بودجه ای کشور ما امروز شاهد چهار باند شدن محور مرودشت درودزن هستیم که یکی از راه های پر خطر محسوب می شود که از سال گذشته تا کنون بیش از ۵۰ کشته داشته است و من تقاضا می کنم تا روند این پروژه تسریع شود.

     

    این نماینده مجلس گفت: با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی منتظر شروع عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن مرودشت هستیم و معماری آن به مسابقه گذاشته شده که با توجه به ظرفیت مرودشت و جایگاه گردشگری مرودشت و تخت جمشید این ایستگاه راه آهن ساخته شود.

     

    وی بیان کرد: راه آهن شیراز اصفهان در همه شهرها ایستگاه دارد به جز شهر دوم استان فارس که یک شهرستان گردشگری است. همچنین یک مناقصه برای  روکش آسفالت۱۱۲  کیلومتر از راه های روستایی مرودشت با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان برگزار شده است یک نهضت آسفالت برای شهرستان مرودشت محسوب می شود.

    حاشیه های مراسم:

    -قرار بود مراسم ساعت 8 شروع شود که تا حدود ساعت 9 طول کشید و چون دکور مراسم رو به آفتاب چیده شده بود باعث تابیدن نور آفتاب به چشم حضار شده بود و این باعث شده بسیاری از شرکت کنندگان صندلی هی خود را ترک کنند.

    - در پایان مراسم بعضی از افراد نسبت به واریز مبلغ باقیمانده از حساب خود اعتراض داشتند. اعتراض آنها به این علت بود که در ابتدا اعلام شده بود آورده متقاضیان کمتر از 10 میلیون است وی تا بحال نزدیک به 17 میلیون واریز کرده اند و باید حدود 5 میلیون تومان دیگر هم واریز کنند. این افراد با بیان اینکه پرداخت این مبلغ از توان آنها خارج است خواستار حذف یا تخفیف این مبلغ بودند که مسولان هم با بیان اینکه پیمانکار هم طلب زیادی دارد با آن مخالفت می کردند.

    - یکی از مسئولان در پاسخ به سوال یکی از شهروندان عزیز بیان کرد که پیمانکار به علت اینکه ممکن است کلید ها و پریز های برق به سرقت برود از گذاشتن آنها خودداری کرده و این امر را به بعد از مقیم شدن اهالی در مساکن موکول کرده است . در همین لحظه مهندس برومندی به دفاع از مرودشت و مرودشتی ها پرداخت و بیان کرد که مشکل از پیمانکار است و مرودشتی کلید و پریزی را سرقت نکرده است. این دفاع نماینده حس غرور جوانان را برانگیخت به طوری که ندای الله اکبر آنان بلند شد. سپس آن مسئول اذعان کرد که منظور او مرودشتی ها نبودند و تجربه پیمانکار در سایر شهرها او را به این عمل وا داشته است .

    - این مراسم فقط افتتاح این پروژه بود و با اینکه کارهای عمرانی پروژه تمام شده است اما مسائل مربوط به مالکیت واحد ها و تحویل سند ها هنوز انجام نشده است که این مساله ممکن است حدود 2 ماه طول بکشد. همچنین با توجه به اینکه بعضی متقاضیان هنوز آورده خود را تکمیل نکرده اند امکان تحویل واحد به آنها وجود ندارد

     




    نظرات بینندگان
    متقاضی مسکن مهر  وای از وعده و وعید ها بی جا، بدبخت مردم بی خانمانی که دلشان را به وعده های مسئولین خوش کرده اندمردم از سال 86تاالان متقاضی مسکن مهرندوفقط پول داده اند از سال 90چندین 22بهمن ومناسبت فرماندار قول افتتاح دادو پیمانکار پروژه را تحویل نداد علیرغم اینکه پروژه مرودشت قبل از گرانی ها تمام شده بودوبا حمایت مسئولان اداره راه ومسکن از مردم پول میگیرند وقراداداولیه را یکطرفه نقض کرده اندوالان هم با اینکه چندین برابر از مردم پول میگیرن باز زیرکانه در ان نوشته اند(علی الحساب)رسانه ها هم که بجای بیان درد مردم مداحی مسئولان را میکنند
      شما کدامیک از حرفهای مردم بیچاره را نوشتید؟حرفهای مردم کاملا منطقی ودرست وحساب است این مسئولین هستند که بجای شفاف سازی طفره میروند ودست بعضی با پیمانکار در یک کاسه است اقای نماینده هم که قول پیگیری داد اما با تمام شدن جلسه همه چیز یادش رفت.
      لطف کنید چیزی که هنوز تمام نشده را افتتاح نکنید
    علی  سلام امیدوارم ملت فهیم مرودشت اینبار چون دفاعات قبل کوتاه نیامده ومبلغ را واریز نکنند تا قردادها شفاف وعلنی شود وامیدواریم باحضورمردم در روز شنبه 93/6/15ساعت 8 صبح درمقابل اداراه راه وشهرسازی مراتب اعتراض خود را به گوش مسولین برسانند . لطفا به دیگران نیز اطلاع رسانی نمایید.
    ارسال نظرات
    نام
    ایمیل
    نظر*  
    کد امنیتی جمع 4 با 4
     

      - نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
    - نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.

     

     

     

     
     
    +تبلیعات در سایت مرودشت آنلاین با تعرفه های استثنائی - 09394084008
     
    2184
     
       
      logo-samandehi

    صفحه اصلی

    مدیریت سایت

    ارتباط با ما

    خبرنامه

    ایمیل

    آرشیو

    جستجو

    پیوند ها

    سفارش تبلیغات

    RSS

     

    بهترین نمایش در 768*1024     |    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرودشت آنلاین می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.    |    طراحی و تولید: H. Mokhtari