وي گفت: حفظ زيباي شهر ها و چهره مكان هاي عمومي در زمان تبليغات از موارد مهمي است كه بايد مدنظر قرار گيرد و خوشبختانه در تبليغات انتخاباتي قبل شاهد بوديم كه استفاده از فضاي غير مجاز كاهش يافته است .
حبيبي در ادامه از ستاد هاي تبليغاتي خواستار همكاري با شهرداري و استفاده از فضا هاي پيش بيني شده مجاز جهت امر تبليغات شد و اظهار اميدواري كرد با اجراي طرح فوق ضمن حفظ زيباي مبلمان شهري در كاهش هزينه هاي پاكسازي شهرمان سهيم باشيم.
وي در پايانه فضاهاي در نظر گفته شده مجاز جهت تبليغات را به شرح ذيل اعلام نمود:
1- آماده سازي و نصب بيش از يكصد سكوي تبلبغاتي مدور و تابلو ثابت فلزي در ميادين ، تقاطها ، مقابل مساجد ، مدارس و ...(انجام تبليغات بصورت رايگان)
2- فضا سازي و رنگ آميزي بيش از 2000 متر مربع ديوار مشرف به معابر اصلي شهر در مسير هاي بلوار آزادي ، بلوار قدس، بلوار امام علي(ع)، خيابان سعدي،انقلاب ، دانشجو و بلوار تخت جمشيد (انجام تبليغات بصورت رايگان)
3- هماهنگي با بهر برداري بخش خصوصي و آماده سازي قريب 50 فقره تابلو تبليغاتي محيطي بصورت استند ، بيل برد ، ايستگاه اتوبوس و... جهت تبليغات نامزده ها پس از اخذ مجوز و پرداخت عوارض متعلقه
4- اختصاص تمام وقت تلويزيون شهري به امر تبليغات نامزدها پس از اخذ مجوز و پرداخت عوارض متعلقه.